PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
När tåget stannar går dom mot vagnarna. Fusum är i sin bur igen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Alicia och de andra gick ut ur tåget och bort till vagnarna. 30 nov, 2013 22:23 |
|
amanda1104
Elev |
Dom sätter sig i en tom vagn och den börjar åka mot Hogwarts.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
"Jag är hungrig." muttrade Ron. "Tänker du inte på något annat än mat?" frågade Hermione och la armarna i kors. 30 nov, 2013 22:25 |
|
amanda1104
Elev |
"Vad tror ni Potter hittar på för något i år?" frågar Aily.
"Ingen aning" muttrar Blaise. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
"Antagligen gör han det." suckade Alicia och tittade bakom sig. 30 nov, 2013 22:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför vill du prata om den där tölpen?" frågar Draco.
"Hon kanske är kär" svarar Pansy. "I Potter? Glöm och dröm, Pansy" säger Aily och blänger på henne. Sally och Pansy skrattar men Draco och Blaise sitter tysta. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Alicia lutar huvudet mot armen. Hon var verkligen trött. 30 nov, 2013 22:32 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför är ni två så tysta?" frågar Aily.
"Vi är väll bara trötta" säger Draco. "Kom med en bättre lögn nästa gång" säger Aily när vagnen stannar. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
Alicia hoppade av vagnen med en djup suck. Hon började gå mot skolan med dom andra bakom sig. 30 nov, 2013 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen