Min dagbok (Luville)
Forum > Fanfiction > Min dagbok (Luville)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
29 nov, 2013 18:16 |
|
Parva Fortemque
Elev |
29 nov, 2013 18:39 |
|
PPP
Elev |
29 nov, 2013 18:53 |
|
Goggo
Elev |
29 nov, 2013 19:27 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Nu är den halv elva och du sa att den skulle komma åtta :'c
29 nov, 2013 22:31 |
|
Parva Fortemque
Elev |
29 nov, 2013 22:41 |
|
Isabelle Granger
Elev |
29 nov, 2013 23:35 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Kapitel två: Första lektionerna
Nevilles dagbok Kära dagbok! Idag har vi haft våra första lektioner. Allra första lektionen var trolldryckskonst. Jag kunde inte koncentrera mig utan tänkte bara på Luna. Allt blev bara fiasko och Snape, vår lärare, tog bort allt. Snape är verkligen hemsk och läskig. Så fortsatte det hela dagen tills örtläran. Bara då kunde jag koncentrera mig. Det var väldigt kul, förutom att jag fick ett par rosa och fluffiga öronskydd. Vi skulle nämligen dra upp växter som skrek. När vi äntligen skulle gå tillbaka till sällskapsrummet så hade jag glömt bort lösenordet. Jag hade rensat ut alla tankar och låtit mig bara komma ihåg minsta lilla ögonblick av Luna. Som när hon förklarade vad en skrynkelhornadsnorkacka var och bara jag lyssnade, eller hennes drömmande blick när vi spelade trollkarls schack på tåget, eller på rasten när vi satt nere vid sjön och kollade på vågorna. Jag kan inte skriva allt här. Det skulle ta hela dagboken och nio till. Jag tror jag har hittat någon som delar mitt hjärta med farmor. Det är Luna. Henne älskar jag av hela mitt hjärta. Kära dagbok. Jag tror jag har blivit kär... Även det här kapitlet blev kort men ändå. Kommentera gärna. Skriv också vad ni tyckte var dåligt mm. Då kan jag säkert bättra mig. //Parva www.kulturforeningennimbus.com 30 nov, 2013 17:18 |
|
Isabelle Granger
Elev |
NEHMENGUD FLUFFIGROSANYANCATCUPCAKE LOVE IN DAH AIR♥♥
30 nov, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
bra!!!♥♥♥
1 dec, 2013 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen