American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MENAR DU GLITTRIGA JÄVLAR???????????? Jag tror man kan få bestämma själv också vilken sort man ska vara. Jag skulle nog vara typ, en tvd-vampyr ^^ 16 nov, 2013 19:05 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Borttagen: MENAR DU GLITTRIGA JÄVLAR???????????? Nej, men t.ex. jag är en ängel, jag blev beskylld för ett brott som jag inte har gjort, för den skyldiga skyllde på mig. jag menar vampyrerna.... Heehh.. De är inte jävlar, utan vampyrer. Men om du vill vara typ dracula vampyrer kan du väl uggla mig så kanske jag gör ett undantag 16 nov, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
glittrande vampyrer.... usch...
ny sak till min mall gillar inte: glitter, glittrande VÄSEN 16 nov, 2013 19:07 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: glittrande vampyrer.... usch... ny sak till min mall gillar inte: glitter, glittrande VÄSEN xD 16 nov, 2013 19:08 |
|
Borttagen
|
ska vi börja?
16 nov, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Måste göra min mall först, sedan kan vi börja, kanske?
16 nov, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
gör din mall då XD
16 nov, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Jaja, skyndarrrrrr.
16 nov, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
GÖR DEN NU
16 nov, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Yäää, jag ska vara en blodtörstig vampyr
16 nov, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen