Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

American highschool ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

1 2 3 4 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MENAR DU GLITTRIGA JÄVLAR????????????

Jag tror man kan få bestämma själv också vilken sort man ska vara. Jag skulle nog vara typ, en tvd-vampyr ^^

16 nov, 2013 19:05

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
MENAR DU GLITTRIGA JÄVLAR????????????


Nej, men t.ex. jag är en ängel, jag blev beskylld för ett brott som jag inte har gjort, för den skyldiga skyllde på mig.

jag menar vampyrerna....


Heehh.. De är inte jävlar, utan vampyrer. Men om du vill vara typ dracula vampyrer kan du väl uggla mig så kanske jag gör ett undantag

16 nov, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


glittrande vampyrer.... usch...
ny sak till min mall
gillar inte: glitter, glittrande VÄSEN

16 nov, 2013 19:07

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
glittrande vampyrer.... usch...
ny sak till min mall
gillar inte: glitter, glittrande VÄSEN


xD

16 nov, 2013 19:08

Borttagen

Avatar


ska vi börja?

16 nov, 2013 19:12

Borttagen

Avatar


Måste göra min mall först, sedan kan vi börja, kanske?

16 nov, 2013 19:13

Borttagen

Avatar


gör din mall då XD

16 nov, 2013 19:13

Borttagen

Avatar


Jaja, skyndarrrrrr.

16 nov, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


GÖR DEN NU taggad på att släppa lös Alex XD

16 nov, 2013 19:17

Borttagen

Avatar


Yäää, jag ska vara en blodtörstig vampyr

16 nov, 2013 19:19

1 2 3 4 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

Du får inte svara på den här tråden.