Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Lovisa Granger och ginny 23

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Lovisa Granger och ginny 23

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ler svagt tillbaka. SEn tittar jag ner bänken igen. Det här kommer aldrig gå. Jag kan inte språket tillräckligt bra.
Lovisa Granger

25 dec, 2013 12:39

Borttagen

Avatar


Lektionen fortsätter och efter ett tag blir det äntligen rast.

27 dec, 2013 10:00

Borttagen

Avatar


Jag går ut från klassrummet. Det var faktiskt inte så svårt att hänga med.

27 dec, 2013 10:06

Borttagen

Avatar


Jag gick till den nya tjejen, Taylor.
"Jag heter Jennifer", sa hon. "Vad gillar du att göra? Jag älskar att rida! Det är det bästa man kan göra!"

27 dec, 2013 11:53

Borttagen

Avatar


"Det beror på vilken häst man rider, Jag rider helst pigga eller slöa hästar, lite svåra. Så du rider också? Eller?"

Lovisa Granger

27 dec, 2013 14:52

Borttagen

Avatar


(Det blir oaktivt, har många andra roll+ berättelser på gång )

30 dec, 2013 20:00

Borttagen

Avatar


(Okej, ska vi fortsätta rollet endå eller inte?)

30 dec, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


(Va tycker du? Det kanske inte är lika kul då jag är oaktiv )

30 dec, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


(Nee, men du kan ju skriva när du har tid kanske )

30 dec, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


(Okej)

31 dec, 2013 05:44

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Lovisa Granger och ginny 23

Du får inte svara på den här tråden.