Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Isoldes Dagbok

Forum > Fanfiction > Isoldes Dagbok

1 2 3
Användare Inlägg
HP_Maja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HP_Maja:
Inte kommit nåt på tio dagar!
Bhuuhuhuhuhu!!!!

Jag vet min syster skriver nästan aldrig något här!
(Fast just nu är hon sjuk så nu kan hon inte göra särskilt mycket. )

Är det inte då man kan skriva...?

Maybe... men hon ligger mest och sover så.

Aha.. Hon är typ jättesjuk va?

The marauder's map

12 dec, 2013 20:58

1 2 3

Forum > Fanfiction > Isoldes Dagbok

Du får inte svara på den här tråden.