Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 4 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kollar på flickan som blivit vald och tanten.
"Ja, då har vi två deltagare från distrikt två!" säger hon och ler mot publiken.

10 nov, 2013 18:51

Queen Boo
Elev

Avatar


Tanten fortsätter. ''Har vi några frivilliga som vill ersätta dessadeltagare?''

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 18:52

Borttagen

Avatar


Många börjar skrika och vill upp på scenen.

10 nov, 2013 18:54

Queen Boo
Elev

Avatar


Många tjejer kommer fram. Jag pekar finger åt dem

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 18:55

Borttagen

Avatar


"Vad säger ni? Vill ni ge platsen åt någon?" frågar tanten och ler.

10 nov, 2013 19:00

Queen Boo
Elev

Avatar


''Never'' säger jag. Jag skulle nog lätt kunna vinna. Jag har ju mina krafter. Men den där killen skulle dö.

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


"Nepp" säger jag och ler.
Publiken ser arga ut och mumlar lågt för sig själva.

10 nov, 2013 19:04

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag ler.

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


Tanten ler mot publiken, och micken stängs av.
"Då ska ni få träffa era nära och kära innan vi åker tåg till Panem" ler tanten och kliver av scenen med oss.

10 nov, 2013 19:07

Queen Boo
Elev

Avatar


Två fredsväktare tar tag i mina armar

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2013 19:08

1 2 3 4 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.