HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollar på flickan som blivit vald och tanten.
"Ja, då har vi två deltagare från distrikt två!" säger hon och ler mot publiken. 10 nov, 2013 18:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Tanten fortsätter. ''Har vi några frivilliga som vill ersätta dessadeltagare?''
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Många börjar skrika och vill upp på scenen.
10 nov, 2013 18:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Många tjejer kommer fram. Jag pekar finger åt dem
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
"Vad säger ni? Vill ni ge platsen åt någon?" frågar tanten och ler.
10 nov, 2013 19:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Never'' säger jag. Jag skulle nog lätt kunna vinna. Jag har ju mina krafter. Men den där killen skulle dö.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
"Nepp" säger jag och ler.
Publiken ser arga ut och mumlar lågt för sig själva. 10 nov, 2013 19:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
Tanten ler mot publiken, och micken stängs av.
"Då ska ni få träffa era nära och kära innan vi åker tåg till Panem" ler tanten och kliver av scenen med oss. 10 nov, 2013 19:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Två fredsväktare tar tag i mina armar
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen