MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
834: Igen.
Everyonewantstoobeyou: Hur dum får man va? I´m lovin´it: chämtar ni igen?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: Nej, den här gången gjorde vi inte det. Ave: jo, vi skämtade Donny. I'm lovin'it: chämtar du nu? Everyonewantstoobeyou: Ja, det gjorde hon. 7 nov, 2013 18:36 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
RBF: Ni gör mig förvirrad.
Everyonewantstoobeyou: Varsegod! RBF: Tack
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Ave: Du, det heter varsågod nt varsegod. *Suck* 7 nov, 2013 20:13 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: :O
I´m lovin´it: bullarna är slut :´( Jag e rik: Jag ville ha bulle
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
Mr H: Bra, då behöver vi inte prata om det längre. jag e rik: gjorde vi ens det innan? 7 nov, 2013 20:18 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobeyou: Vad vill du prata om då?
Mr H: Teamwork Ave: Kejj
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Ave: ska vi prata om teamwork? Böhö, jag trodde man hade fritiden till ngt annat. Jag e rik: nä vi ska nt prata om teamwork. vi ska skriva :'P 7 nov, 2013 20:41 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Ni ska använda teamwork när ni löser min gåta.
RBF: Gåta? Mr H: Ja. Ni får hjälpas åt att lösa den. Mr H: Beredda?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Ave: Visst... I'm lovin'it: Lekar, jag vill köra! Everyonewantstoobeyou: beredd. 7 nov, 2013 21:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen