Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och Ida2001

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kan vi säga att hon var snäll, för jag ville det? Kan du ändra?

10 nov, 2013 18:02

Ida2001
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan vi säga att hon var snäll, för jag ville det? Kan du ändra?


Visst absolut. Tänkte att hon skulle verka typ lite sur och sådär i början eftersom att hon hängde i ett mobbargäng typ och sedan bli snäll och öppen mot Joe och bla bla bla men jag ändrar!

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

10 nov, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida2001:
Skrivet av Borttagen:
Kan vi säga att hon var snäll, för jag ville det? Kan du ändra?


Visst absolut. Tänkte att hon skulle verka typ lite sur och sådär i början eftersom att hon hängde i ett mobbargäng typ och sedan bli snäll och öppen mot Joe och bla bla bla men jag ändrar!

Okej Tack ♥
----------------------
Joe. Han var ganska söt. Undrar om han skulle bli populär?
Hoppas att han inte ser mig med de och tycker att jag är elak och vill inte prata med mig eller... Nej. Sluta.
"Varför bytte du skola?" Frågade jag honom.

10 nov, 2013 19:43

Ida2001
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida2001:
Skrivet av Borttagen:
Kan vi säga att hon var snäll, för jag ville det? Kan du ändra?


Visst absolut. Tänkte att hon skulle verka typ lite sur och sådär i början eftersom att hon hängde i ett mobbargäng typ och sedan bli snäll och öppen mot Joe och bla bla bla men jag ändrar!

Okej Tack ♥
----------------------
Joe. Han var ganska söt. Undrar om han skulle bli populär?
Hoppas att han inte ser mig med de och tycker att jag är elak och vill inte prata med mig eller... Nej. Sluta.
"Varför bytte du skola?" Frågade jag honom.


"Det är pappa" förklarade jag. "Han jobbar på elfirma och vi är tvungna att flytta runt!"
"Oj vad jobbigt!" "Men hur länge ska ni stanna här då?" frågade hon och log vackert.
"Det beror på men ett halvår minst i alla fall" sa jag och hon log sitt leende som fick mig att smälta igen.
"Jaha så hur går det till på den här skolan då?" frågade jag.
"Vilka är populära? Vilka är "töntiga"? Vilka är typ mobbare?" sa jag och skrattade lite. Men istället för att skratta med mig såg hon lite osäker ut.

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

13 nov, 2013 20:53

Borttagen

Avatar


Ida2001, snälla styr inte min karaktär! Var bara det! Jag vill styra den själv.
----------------------------------------------------
"Eh. Det är väll olika..." Fick jag ur mig. "Man kan väll säga att jagar populär..." Sa jag och log mot honom. Ett leende som de flesta killar i klassen skulle dö för att få, men jag var tvungen att göra det. Och det kändes inte konstigt eller fel. Jag ville det.
"På din förra skola då?" Frågade jag honom.

13 nov, 2013 21:01

Ida2001
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ida2001, snälla styr inte min karaktär! Var bara det! Jag vill styra den själv.
----------------------------------------------------
"Eh. Det är väll olika..." Fick jag ur mig. "Man kan väll säga att jagar populär..." Sa jag och log mot honom. Ett leende som de flesta killar i klassen skulle dö för att få, men jag var tvungen att göra det. Och det kändes inte konstigt eller fel. Jag ville det.
"På din förra skola då?" Frågade jag honom.


Förlåt är skit ny på det här! Förlåt...verkligen...
Ska inte göra det!!
.......................................................................................

- Ja det var lite olika där också men klassen hade mest en ledarkille, sa jag och log. Den här tjejen var verkligen söt! tänkte jag innan läraren harklade sig. Jag bestämde mig för att skriva en liten lapp till henne.

Fika idag så att vi lär känna varandra?

Jag skickade diskret över lappen till hennes bänk.

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

14 nov, 2013 07:40

Borttagen

Avatar


Det gör absolut inget! Vill ju bara styra min karaktär själv
---------

Jag nickade åt honom och vände mig mot läraren. Jag sneglade lite på honom. Han var välldigt söt...
Han skickade en lapp mot mig. Jag tog upp den och läste.
Fika idag så att vi lär känna varandra?
Jag log lite men tänkte sen på gänget. Jag skrev ett svar på lappen och sköt tillbaka den.

Jag ska kolla om jag kan

14 nov, 2013 08:00

Ida2001
Elev

Avatar


Hon skrev nåt på lappen och skicka tillbaks den.
Jag ska kolla om jag kan

Jag log för mig själv och tänkte att kanske borde jag ha väntat tills vi lärde känna varandra lite bättre i alla fall men sköt ifrån mig tanken. Hon var ju trots allt så söt!
Resten av dagen gick fort, jag gick till mina lektioner och träffade många nya människor. Många tjejer kom fram till mig och flirtade men jag svarade bara artigt och log. Jag hade ju redan hittat nån som jag gillade! Dagen gick och snart var det eftermiddag...

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

14 nov, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


De verkade inte veta att det var en ny kille på skolan så när vi hade satt oss i matsalen så sa jag:
"Det är en ny kille här idag."
"Va? Det visste jag inte!" Sa en av de. Alla började tjattra om honom förutom våran "ledare", hon tittade på mig.
"Vad heter han?" Frågade hon.
"J... Joe tror jag. Eller något liknande iallafall." Svarade jag.
Hon fnös.
"Löjligt namn." Oj då. Hon skulle inte vara snäll.
"Mm. Jag vet." Svarade jag och tittade ner i tallriken.
"Hur ser han ut då?" Fortsatte hon och tittade sig omkring. "Säkert ful och töntig som hans namn." Skrattade hon och jag skrattade med fast än jag inte ville. Då såg jag honom komma in i matsalen.
"Där är han." Sa jag och nickade lite diskret mot honom. Mimmi vände sig om.
"Gud vad töntig han ser ut!" Viskade hon till mig.
"Aa. Och ful lixom. Har du sett hans hår eller? Asså på nära håll." Sa jag och flinade.
"Det ser hemskt ut på långt håll också." Flinade hon. Jag tyckte att det var snyggt men om jag sa det skulle hon troligtvis börja mobba mig. Hon vände sig mot en av de populära killarna och viskade något. Troligtvis något elakt om Joe.
En av de andra killarna tittade blygt på mig. Jag log stort och kanske lite för mycket. Han så helt överväldigad ut. Och glad. Jag rodnade och tittade ner i tallriken.

14 nov, 2013 22:00

Ida2001
Elev

Avatar


När jag kom in i matsalen satte jag mig vid ett bord med flera schyssta personer som jag lärt känna. När Andromeda kom in trodde jag att hon skulle komma och sätta sig med oss men hon gick och satte sig med några tjejer som såg rätt dryga ut. Men en av mina privata regler är att inte döma någon på förhand så jag gick bort till deras bord och sa: "Hej! Jag heter Joe!"

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

17 nov, 2013 18:34

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

Du får inte svara på den här tråden.