Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat HG-Roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vi får vara hos familjen en natt till. Men sedan ska vi förbereda oss för spelen. Jag kramar mamma hårt när jag sover.

6 nov, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


Jag får träffa min syster och kramar om henne hårt. "Jag lovar att du kommer få det bra!" Säger jag och kollar mot dörren. "Du kommer att vinna!" Hon blir tvingad att gå ut och min bästa kompis Lod kommer in med sin mamma. "Vi lovar att ta hand om din syster! Och jag vet att du kommer vinna!" Och går fram och ger mig en stor kram. Lods mamma säger"Lycka till! Synd att det blev du! Vi kommer ha koll på din syster."

6 nov, 2013 18:29

Borttagen

Avatar


Nu var det dags att skiljas från familjen, kanske aldrig se dem igen. Efter tio minuter av sorg och gråt sa eskorten:
"Inte för att avbryta kramstunden, men Melanie har bråttom, hon ska åka i paraden och träffa sin designer snart."
Därmed blev det ett hastigt farväl och jag gick tillsammans med Billie (eskorten hette så) för att hämta min medspelare.

6 nov, 2013 18:35

Borttagen

Avatar


Jag träffade min designer som hete karl och han vill sy några riktigt fina kläder. "vad vill du ha för typ av kläder?" "Något riktigt fräckt" sa jag och kollade på Karl med en liten glimt i ögat.

6 nov, 2013 19:07

Borttagen

Avatar


Royan och jag fick hjälp med våra kläder av Karl

6 nov, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


När vi hittat Percy träffar vi vår designer Wendy. Hon sätter på mig gröna kläder och jag går ut på scenen för att göra min intervju.

7 nov, 2013 16:31

Borttagen

Avatar


Jag får pröva kläder och tillslut bestämmer Karl att vi ska få ha på oss kläder som skiner som sol. Våra kläder är vita och lite guld här och där.

7 nov, 2013 16:36

Borttagen

Avatar


"Melanie! Vad har varit bäst sedan du kom hit?", frågar Caesar.
"Träningspoängen, ja", sa Caesar. "Tio. Vad tycker du om poängen?"
"Ganska bra, antar jag", sa jag nervöst.
"Utstyrseln då? Vad tycker du om Wendy?", frågade vaser och såg nyfiket på mig.
"Hon är jättebra. Jag älskar hennes utstyrslar, de är helt enkelt underbara! Se bara!" Jag snurrade runt och den blå långa kjolen fladdrade runt. Jag kände hela Panem applådera. Klocka ringer.
"Oj, nu är visst tiden slut. Lycka till Wendy, spelare från distrikt 11."
Applåderna verkar aldrig sluta.
Jag sätter mig nöjd på stolen och väntar på att se Distrikt 12's intervjuer.

7 nov, 2013 17:42

Borttagen

Avatar


"Miley! Vad har varit bäst sedan du kom hit?, frågar Caesar.
"Eeh, jag vet inte allt har varit bra, säger jag nervöst.
"Dina kläder då? Vad tycker du om Karl?, Caesar.
"Han är bra, och jag, Royan och Karl kom bra överens, sa jag med lite bättre självförtroende.
Och dina träningspoöng var ju toppen tio!, sa Caesar.
"Jaa, jag tyckte det var bra och jag kunde inte göra bättre än det!, sa jag. Och förresten så är alla här jätte snälla.
Klockan ringer och alla apploderar. Jag går ut och får en stor kram av... Royan! Jag var inte beräd så jag blev väldigt överraskad.

7 nov, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


(Rasmus potter, i fall du kan skriva din intervju nu så kan vi fortsätta sen)

14 nov, 2013 15:24

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

Du får inte svara på den här tråden.