Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag lyfte försiktigt upp henne och låste in oss i ett kontor utan fönster.
29 okt, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
Det kändes som om hela jag brann.
29 okt, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
Jag vågade knappt öppna ögonen men gjorde det ändå och satte mig upp.
29 okt, 2013 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag tittade oroligt på henne.
"Godmorgon! Eller jag kanske borde säga godkväll?"
29 okt, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
Jag for upp på fötter och backade fort. Väldigt fort. Jag stirrade förvånat och förskräckt på killen.
29 okt, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
"Vad har du gjort med mig?!"
Min röst darrade. Jag ryckte till vid ljudet av den. Jag lät helt annorlunda.
29 okt, 2013 17:44
|
|
Borttagen
|
"Du är en vampyr! Jag blev tvungen att göra dig till det! Förlåt!"
29 okt, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
"Men, men..."
Jag kände något vått rinna längs min kind.
29 okt, 2013 17:46
|
Du får inte svara på den här tråden.