Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag vaknar av ett skrik. "Vad i helvete?"
25 okt, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
"DEN KVAST JAG VILL HA ÄR LAGOM DYR!!!!", jag pekar på kvasten i tidningen.
25 okt, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
"Är det den nyaste?" frågar jag nyfiket.
25 okt, 2013 21:16
|
|
Borttagen
|
"JA! Och jag har råd", jag kan inte dölja min iver.
"Jag måste hitta Sarah!" jag reser mig upp och börjar rota i min väska.
25 okt, 2013 21:17
|
|
Borttagen
|
"Sarah?" frågar jag undrande.
25 okt, 2013 21:17
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
"Jaha.." säger jag svagt och ser besvärat ut genom fönstret.
25 okt, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
"Hon kanske kan tillåta mig att köpa kvasten, annars får jag inte ha den", jag hittar det jag letar efter. Den falska galleonen. Vi fick idén till den utav en av Hogwarts smartaste elever, Hermione Granger.
25 okt, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
Jag nickar tyst och suckar.
25 okt, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
"Kommer snart, ska bara träffa henne", jag små-springer ut ur kupén och till Sarah.
25 okt, 2013 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.