ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hjälper Brian. "CLARA SKYNDA PÅ NU, JAG BLIR MOSAD AV BRIANS TYNGD HÄR!" vrålar jag uppåt och höjer Brian lite högre.
23 okt, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag småler åt Lindas kommentar.
"Jag väger inte så mycket", viskar jag och häver mig upp helt. "CLARA! NU!" 23 okt, 2013 18:17 |
|
Dark_princess
Elev |
jag krälar in genom luckan och ser mina vänner sitta på varandras axlar. "HEJ" skriker jag åt de för att överrösta ljudet från tåget.
23 okt, 2013 20:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 20:25
|
|
Borttagen
|
"CLARA!", hon hinner knappt nudda marken innan jag kramar om henne.
"Gud vad jag saknat dig!" 23 okt, 2013 20:25 |
|
Dark_princess
Elev |
Jag kramar Brian hårt fortfarande skakig sen turen på tåget. "Jag har saknat er så mycket" säger jag och börjar krama Linda. "Resan hit var helt sjuk"
23 okt, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
"Jag tror did... varför är du sen?"
23 okt, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar och kramar om Clara. "Tja,din resa var säkert bättre än min tomteskumma! Fast nu vet jag i alla fall att jag kan krossa fönster och flyga med kofferten under ena armen!"
23 okt, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
"Vad är det med er två? Är jag den enda normala här?", jag ler och skrattar.
23 okt, 2013 20:31 |
|
Dark_princess
Elev |
"Jag behövde köpa en kvast för at hinna ta mig hit efter som Garbo och Konrad inte ville att jag skulle åka till Hogwarts" säger jag och nickar mot kvasten
23 okt, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
"Okej, så jag var den enda som tog lite flampulver efter att ha fått en besviken blick av min jobbiga farsa och hoppade i elden?", jag börjar gå mot kupén där vi ska sitta.
23 okt, 2013 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen