Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
Forum > Off Topic > Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
The ring girl
20 okt, 2013 13:03 |
|
cikki
Elev |
Jag ska vara en liten djävul. :3
Jag har horn som man limmar fast på huden med hudlim, så jag kommer nog se ganska läskig ut... Vänta, vilket datum är Halloween? :o 20 okt, 2013 17:14 |
|
Elma00
Elev |
vi brukar aldrig fira Halloween, så kommer förmodligen inte klä ut mig till något. men om jag gör det så blir det förmodligen någon Zombie.
20 okt, 2013 17:24 |
|
Cyachi
Elev |
Älskar att alla har så kreativa idéer
Skrivet av cikki: Jag ska vara en liten djävul. :3 Jag har horn som man limmar fast på huden med hudlim, så jag kommer nog se ganska läskig ut... Vänta, vilket datum är Halloween? :o Halloween är 31:a oktober! 20 okt, 2013 17:30 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Cyachi: Tack! Jag hade för mig det men blir alltid förvirrad av datum.. XDÄlskar att alla har så kreativa idéer Skrivet av cikki: Jag ska vara en liten djävul. :3 Jag har horn som man limmar fast på huden med hudlim, så jag kommer nog se ganska läskig ut... Vänta, vilket datum är Halloween? :o Halloween är 31:a oktober! 20 okt, 2013 17:34 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
21 okt, 2013 12:11 |
|
Borttagen
|
Ska nog fira med vänner, och då kör vi nog vår klassiska Like A Sir/Like A Lady-middag, tror jag. Men då klär vi inte ut oss, vi klär oss bara svart, och vi klär oss fint
21 okt, 2013 12:23 |
|
aascendio
Elev |
Har inte bestämt mig om jag ska gå på halloweenfest än, men om jag gör det så tänker jag nog klä ut mig till Sailor Moon.
21 okt, 2013 13:04 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Lång svart klänning och spindelnätsögon.
21 okt, 2013 13:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Med tanke på smeknamnen "Spöket" och "Häxan" så tänker jag nog inte göra något stort av det i år
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 okt, 2013 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen