Privat roll med okänt tema
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med okänt tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tamburlaine
Elev |
11 okt, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tamburlaine: Haha okej Vi har hittills kommit fram till att d går i samma college och bor i en stor stad 11 okt, 2013 22:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Så det kommer likna förra eller? xD Ska de sova här och ha uniform och liknande eller hur ska vi göra den annorlunda?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Det tycker jag är en bra idé, som typ ett internat??Så det kommer likna förra eller? xD Ska de sova här och ha uniform och liknande eller hur ska vi göra den annorlunda? 11 okt, 2013 22:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Japp, vi får se vad Nanne tycker x)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:45 |
|
Tamburlaine
Elev |
We can do that. Dock eftersom d är mitt i stan så är det kanske mindre campus och med studentbostäder i vissa hus med billigare hyra och så
dock vet jsg inte hur ofts college elever har matchande uniformer
11 okt, 2013 22:49 |
|
Borttagen
|
Blir bra tycker jag.
11 okt, 2013 22:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Vi skippar uniformer och kör på campus ^^
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 22:52 |
|
AlexZz
Elev |
11 okt, 2013 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Sant, men skolor utan uniform (i alla fall i större städer) är det flera av.Jag tror att det där med uniformer varierar från skola till skola. owo 11 okt, 2013 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen