Funny when you’re dead, people start listening.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Funny when you’re dead, people start listening.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
9 nov, 2013 18:51 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cindy: AlexZz jag meeeed Men känner typ ingen annan som rollar så bra, förutom du och Emma xDD I don't know... D: kpsogjopawskgk *random* . .
9 nov, 2013 18:53 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Cindy: AlexZz jag meeeed Men känner typ ingen annan som rollar så bra, förutom du och Emma xDD I don't know... D: kpsogjopawskgk *random* Men har du någon aning om någon annan som skulle vilja rolla det här?? xD
9 nov, 2013 19:00 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cindy: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Cindy: AlexZz jag meeeed Men känner typ ingen annan som rollar så bra, förutom du och Emma xDD I don't know... D: kpsogjopawskgk *random* Men har du någon aning om någon annan som skulle vilja rolla det här?? xD I don't know... owo And that's a real issue. . .
9 nov, 2013 19:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 nov, 2013 10:46 |
|
AlexZz
Elev |
10 nov, 2013 10:56 |
|
Selma...
Elev |
Ugh... ._. Skulle verkligen vilja vara med ifall jag rollade saker likt Hogwarts och dylik... >.> (men, det gör jag inte) Gah... Fast storyn är verkligen bra... ._. Sry, guys.... :c 10 nov, 2013 11:26 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Selma...: Ugh... ._. Skulle verkligen vilja vara med ifall jag rollade saker likt Hogwarts och dylik... >.> (men, det gör jag inte) Gah... Fast storyn är verkligen bra... ._. Sry, guys.... :c Aww. :'< Tack för att du svarade iallafall. ^^'' . .
10 nov, 2013 11:42 |
|
Cindy
Elev |
10 nov, 2013 18:09 |
|
DarkBells
Elev |
26 dec, 2013 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen