prs mellan mig och marsvin 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs mellan mig och marsvin 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
Det är dimma så jag ser inte riktigt vad det är.
28 okt, 2013 21:30 |
|
marsvin 2
Elev |
dimman är kall och jag längtar upp till det goda gräset och den fina sommardagen.
29 okt, 2013 09:30 |
|
mollylisa
Elev |
Jag är en häst, min instinkt är att galoppera ifrån faran. Men jag står kvar som fastfrusen.
30 okt, 2013 09:35 |
|
marsvin 2
Elev |
Jag vill iväg. Jag vill bara galoppera härifrån men på något konstigt sätt verkar det spännande, väldigt spännande!
16 nov, 2013 13:47 |
|
mollylisa
Elev |
Jag ser en buske en bit bort, jag tar ett beslut.
16 nov, 2013 19:15 |
|
marsvin 2
Elev |
jag ser en buske. då längtar jag så mycket som jag aldrig har gjort förr efter det goda gräset uppe i hagen.jag bestämmer mig för att trava fram till busken för jag börjar bli hungrig. men när jag tänker ta ett steg känns det som om hela kroppen skriker nej...
3 dec, 2013 15:26 |
|
mollylisa
Elev |
Jag bockar och kastar mig mot busken.
3 dec, 2013 15:29 |
|
marsvin 2
Elev |
jag bockar också , äntligen lyder min kropp
3 dec, 2013 15:31 |
|
mollylisa
Elev |
I samma ögonblick som vi rör på oss så sätter den stora läskiga varelsen av efter oss.
3 dec, 2013 15:34 |
|
marsvin 2
Elev |
den är inte så snabb men det är läskigt ändå!
3 dec, 2013 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen