Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs mellan mig och marsvin 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs mellan mig och marsvin 2

1 2 3 4
Användare Inlägg
mollylisa
Elev

Avatar


Det är dimma så jag ser inte riktigt vad det är.

28 okt, 2013 21:30

marsvin 2
Elev

Avatar


dimman är kall och jag längtar upp till det goda gräset och den fina sommardagen.

29 okt, 2013 09:30

mollylisa
Elev

Avatar


Jag är en häst, min instinkt är att galoppera ifrån faran. Men jag står kvar som fastfrusen.

30 okt, 2013 09:35

marsvin 2
Elev

Avatar


Jag vill iväg. Jag vill bara galoppera härifrån men på något konstigt sätt verkar det spännande, väldigt spännande!

16 nov, 2013 13:47

mollylisa
Elev

Avatar


Jag ser en buske en bit bort, jag tar ett beslut.

16 nov, 2013 19:15

marsvin 2
Elev

Avatar


jag ser en buske. då längtar jag så mycket som jag aldrig har gjort förr efter det goda gräset uppe i hagen.jag bestämmer mig för att trava fram till busken för jag börjar bli hungrig. men när jag tänker ta ett steg känns det som om hela kroppen skriker nej...

3 dec, 2013 15:26

mollylisa
Elev

Avatar


Jag bockar och kastar mig mot busken.

3 dec, 2013 15:29

marsvin 2
Elev

Avatar


jag bockar också , äntligen lyder min kropp

3 dec, 2013 15:31

mollylisa
Elev

Avatar


I samma ögonblick som vi rör på oss så sätter den stora läskiga varelsen av efter oss.

3 dec, 2013 15:34

marsvin 2
Elev

Avatar


den är inte så snabb men det är läskigt ändå!

3 dec, 2013 15:38

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs mellan mig och marsvin 2

Du får inte svara på den här tråden.