MLP-roll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MLP-roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Borttagen: men var det inte fem hovdamer? Joo... Men Allstå vi är bara några random ungar... Hovdamerna kommer inte vara me dså mycket. ok, men måste man ha årstidtema då? Och föressten, är det den nya verisionen eller den gamla med my Little pony ni syftar på? för mig är detta Rainbow dash: ![]() inte detta: Det är den nya. 7 nov, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
du svarade inte på min fråga, måste man ha årstidtema om de bara är vänner?
7 nov, 2013 16:59 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Borttagen: du svarade inte på min fråga, måste man ha årstidtema om de bara är vänner? Alltså... Ja, vi andra har ju årstids tema. Men du behöver inte 7 nov, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
- ändrat
7 nov, 2013 17:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-14 kl. 15:49
|
|
luna lovegood 21
Elev |
Kan vi börja nu?
7 nov, 2013 17:20 |
|
Borttagen
|
tror jag
7 nov, 2013 17:22 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Någon som vill?
7 nov, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
jag kan vara med, om ni väntar typ 3 dagar (har dator förbud och får bara vara inne på mugglis i 5 minuter till
11 nov, 2013 21:30 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag kan vara med, om ni väntar typ 3 dagar (har dator förbud och får bara vara inne på mugglis i 5 minuter till Okej 12 nov, 2013 18:21 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Namn: Mary
Cutiemark: En gul ros Utseende: Vit hy, blond man och svans och blåa ögon. Art:Enhörning Personlighet: Skrattar ofta och mycket, snäll, man kan lita på henne. Bor: I ett litet envåningshus i utkanten av staden. Ålder: Precis fått sitt Cutiemark Annat: - Får man vara med? 15 nov, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen