Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MLP-roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MLP-roll

1 2 3 4
Användare Inlägg
luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av luna lovegood 21:
Skrivet av Borttagen:
men var det inte fem hovdamer?

Joo... Men Allstå vi är bara några random ungar... Hovdamerna kommer inte vara me dså mycket.


ok, men måste man ha årstidtema då?

Och föressten, är det den nya verisionen eller den gamla med my Little pony ni syftar på?

för mig är detta Rainbow dash: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F17900000%2FRainbow-Dash-my-little-pony-17940460-307-304.jpg

inte detta: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc03.deviantart.net%2Ffs71%2Fi%2F2012%2F274%2F4%2F1%2Frainbow_dash_12_by_xpesifeindx-d5giyir.png

Det är den nya.

7 nov, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


du svarade inte på min fråga, måste man ha årstidtema om de bara är vänner?

7 nov, 2013 16:59

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
du svarade inte på min fråga, måste man ha årstidtema om de bara är vänner?

Alltså... Ja, vi andra har ju årstids tema. Men du behöver inte

7 nov, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


- ändrat

7 nov, 2013 17:08

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-14 kl. 15:49
Antal ändringar: 1

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Kan vi börja nu?

7 nov, 2013 17:20

Borttagen

Avatar


tror jag

7 nov, 2013 17:22

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Någon som vill?

7 nov, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


jag kan vara med, om ni väntar typ 3 dagar (har dator förbud och får bara vara inne på mugglis i 5 minuter till

11 nov, 2013 21:30

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag kan vara med, om ni väntar typ 3 dagar (har dator förbud och får bara vara inne på mugglis i 5 minuter till

Okej

12 nov, 2013 18:21

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Namn: Mary
Cutiemark: En gul ros
Utseende: Vit hy, blond man och svans och blåa ögon.
Art:Enhörning
Personlighet: Skrattar ofta och mycket, snäll, man kan lita på henne.
Bor: I ett litet envåningshus i utkanten av staden.
Ålder: Precis fått sitt Cutiemark
Annat: -


Får man vara med?

15 nov, 2013 20:34

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MLP-roll

Du får inte svara på den här tråden.