Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungergames

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej, vem ska skriva nu?

10 dec, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, vem ska skriva nu?

Du kan ju skriva om du vill? Fast sen borde vi ju nog vänta på kanelpumpa

10 dec, 2013 17:13

Borttagen

Avatar



Okej, aa
------------------
Mabell gick ut ur rummet och jag satte mig på den mjuka soffan.
"Trivs du?" frågade jag Blay.
"Ja, gör inte du?" flinade han och satte sig mittemot mig.
"Nej..." mumlade jag och tittade ut ur tågets fönster.
"Varför inte?" frågade Blay med ett flin.
"Jag vet inte..." muttrade jag. Och när Blay skulle säga något igen kom Marbell ut med en lång vinglig man. Min gissning är att han var full.
"Här är eran mentor..." sa Marbell med ett snett leende. Jag tittade ogillande på honom men Blay bara flinade.
"Tja..." sa han och ställde sig upp och sträckte fram handen. Mannen log och skakade hans hand. Han satte sig ner och tittade på mig.
"Hej.." muttrade jag och fortsatte att titta ut ur fönstret.

10 dec, 2013 17:25

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames

Du får inte svara på den här tråden.