Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
nej de blir bara vargar på kvällarna
de ena är laglösa och syns för mycket och de andra vill inte att andra ska veta att varulvar finns Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 18:07 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2013 18:08 |
|
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:10 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2013 18:16 |
|
Medi
Elev |
aaww onda häxor
jag vet något kanske de försöker ta makten över staden och de måste göra vissa saker för att få makten Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 18:21 |
|
Minihäst
Elev |
Det låter i alla fall som en bra idé med att synas för mycket osv.
Jag är för både varulv vs varulv och varulv vs typ häxa ^^ another day, another slay 8 okt, 2013 18:22 |
|
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Medi: eller varulv vs monster xD Ja, men vad för monster? Kan det vara häxor? Och kan deras ledare heta Electra? (Jag kom på namnet eftersom att jag skrev en berättelse när jag var mindre om varulvar som var fiende med en häxa som hette så och jag tycker att det är ett passande namn).
8 okt, 2013 18:27 |
|
Medi
Elev |
awww klart den kan
jag var så trött i går jobbade och hade lektion sen en jobbig killkompis som var kläning Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 18:29 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen