Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar att vi är tre sjöman här
6 apr, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte faktist.
Hade först tänkt gå ut högstadiet, sedan gå i gymnasiet. Så jag har ju nog ett par år kvar att tänka ut vad jag vill bli Skulle kunna tänka mig författare. Eller skådespelare skulle också vara kul 6 apr, 2011 16:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar att vi är tre sjöman här Ja jäklar! Vi är coola ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 apr, 2011 19:06 |
|
Elliee
Elev |
haha
Don' cry there always a reason to smile. 6 apr, 2011 20:07 |
|
Pottergeek
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar att vi är tre sjöman här Kul att vi är från Stockholm, Göteborg och Helsingborg dessutom It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 7 apr, 2011 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pottergeek: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att vi är tre sjöman här Kul att vi är från Stockholm, Göteborg och Helsingborg dessutom fast jag är inte ifrån hbg, pluggar bara där ^^ Men skåning e jag! Vår utbildning har fått stänga nu på grund av att marknaden ser så dåligt ut Hur ser det ut med era, framför allt pottergeek, möjligheter att plugga vidare? Får ni de kurser ni behöver eller måste ni slåss med skolan? 7 apr, 2011 14:51 |
|
Chriszy
Elev |
min största dröm är att bli brandman och att ha en egen fotostudio, men då jag inte har körkort har jag fått ändra mina drömmar lite. Läser till arbetsterapeut och trivs väldigt bra med det. Förhoppningsvis kan jag kombinera det med foto på något sätt i framtiden och jag vill någon gång i livet stå med titeln brandman och jobba med det jag velat sen jag var 14
I solemnly swear that I am up to no good. 7 apr, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
jag vet inte vad jag vill bli.. helst något som har med kultur att göra på ett eller annat sätt tror jag
7 apr, 2011 20:17 |
|
Danzi
Elev |
Ända sedan jag var liten har jag ÄLSKAT att skriva berättelser. Jag håller på med en bok just nu, och hoppas innerligt på att min dröm att bli författare, snart ska bli sann
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
7 apr, 2011 20:28 |
|
ikka
Elev |
7 apr, 2011 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen