Hur och varför började ni gilla HP?
Forum > Harry Potter > Hur och varför började ni gilla HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily99
Elev |
när jag fyllde 11 år så fick jag den fösrsta bokenav min farmor och sedan fortsatte det att rulla på och jag är förälskad som i *******
3 aug, 2012 02:03 |
|
Borttagen
|
När jag var 14 år så såg jag och min kompis den första Harry potter filmen innan har vi spelat ett Harry potter spel och så fortsate det rulla på och idag är jag fast vid Harry potter
3 aug, 2012 02:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har väl följt filmerna sen jag var sju år gammal, och sett alla filmerna på bio för att man "skulle", typ. Det var bara de två första filmerna jag köpte, eftersom jag då fortfarande var lite nördig. Sedan tröttnade jag, i princip.
Men mitt stora intresse kom tillbaka i och med att jag läste alla böckerna i högstadiet och såg de två sista (och bästa, enligt mig) filmerna på bio. Innan dess betydde Harry Potter inte alls särskilt mycket för mig, men nu älskar jag det! 3 aug, 2012 08:50 |
|
Irah
Elev |
Innan jag hade börjat i skolan så spelade jag Harry Potter spel nästan hela tiden. När jag började i skolan så lekte jag Harry Potter med några andra kompisar (som alla var killar) och sen började jag läsa böckerna när jag var ungefär sex år. Så egentligen har jag alltid älskat Harry Potter.
3 aug, 2012 08:52 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag har alltid varit en sucker för magi och fantasi... fick första boken på 90-talet, men var för liten för att läsa en så "tjock" bok
3 aug, 2012 09:14 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Jag såg första filmen på tv. jag fastnade för de direkt.sen fick jag låna böckerna av min kusin. Och nu älskar jag hp!
3 aug, 2012 10:37 |
|
VattenBlå
Elev |
Jag hade sett alla filmer, men med oljämna mellanrum och i olika ordningar, så jag förstod inte så mycket och jag var inte särskilt intresserad, tills Måntass tvingade mig att läsa böckerna!! Och då fastnade jag såhär snabbt *knäpper med fingrarna*
3 aug, 2012 10:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 3 kl. 18:28
|
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag hade ingenting att läsa, så jag gick till bibblan för att hitta en ny bok. Jag hade inte sett HPfilmerna, men då HP är ganska känt så hade jag hört om det och tänkte prova på böckerna. Jag frågade bibliotekarien, och hon visade mig första boken
![]()
3 aug, 2012 10:46 |
|
Tamburlaine
Elev |
Min pappa läste dem åt mig när jag var så liten att jag inte själv kunde läsa, det var någon hans arbetskompis som tipsat om dem. När jag blev äldre så köpte vi dem alltid genast då de kom ut på svenka och jag läste dem själv (; wippii!
Men thanks daddy ♥, för doing this to me!
3 aug, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
När jag var liten frågade jag mamma och pappa ifall dem kunde köpa den första filmen,sedan gick det några dagar så kom han hem med filmen.Vi satte i den i dvd-spelaren
och pappa gick ut och stängde dörren(Detta var på natten) Jag blev störtförälskad i filmen.. så gick det till 3 aug, 2012 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen