Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 4 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Åh...jag har poesi, svarade jag.
-Är det okej att jag släcker min lampa? frågade jag sedan.

25 aug, 2013 21:07

Queen Boo
Elev

Avatar


''Ja, det är klart'' sa jag. ''Jag ska läsa en stund, men jag har ju min lampa'' sa jag och tog upp min bok. Men jag läste egentligen inte, jag funderade på min mentor. Hur kom det sig att han var så lik mig?. ''Du? Du frågade om jag och min mentor var släkt, varför trodde du det?'' frågade jag i hopp om att jag bara inbillade mig att vi var lika

jag är jättecoolig älska mig plz

25 aug, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


-Okej, sa jag lättat och släkte.
- Ni har samma ansiktsdrag.

25 aug, 2013 21:19

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag suckade. ''Jag tyckte också det...'' mumlade jag. ''Godnatt'' jag släkte min lampa också

jag är jättecoolig älska mig plz

25 aug, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


- Natt. sa jag och somnade direkt.

Nästa dag gick jag upp tidigt. Jag åt i tystnad och letade upp klassrummet jag skulle vara i. Det var helt tomt, så jagsatt mig på bästa platsen.
- Du kunde visst inte vänta på att få se mig igen? sa en välbekant röst. Jag pep till och tittade upp. Erik, min mentor, stod lutad mot bordet bredvid mitt. Han log mot mig och jag rodnade. Mina händer var svettiga och min mun kändes helt torr. Jag hade alltid haft svårt att kommunicera med andra människor, men Erik gjorde det än svårare. Varför?

25 aug, 2013 21:34

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag satt och åt frukost, Roxanne hade redan gått när jag vaknade. Jag kunde knappt få i mig något, så jag gick till min lektion istället. Jag satt på en bänk i fäktningssalen och väntade på läraren. Han kom in. Fan tänktje jag när jag såg vem det var, sedan kom en annan lärare in efter honom. Två lärare? Jaja, det kunde säkert hända. När jag tittade på den andres ansikte tappade jag andan- Han liknade en ängel med isblå ögon och ljust hår. Han tittade på mig. Antagligen för att jag var den enda eleven där... men man kan väl hoppas.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 09:44

Borttagen

Avatar


Lektionen började tillslut och jag gjorde mitt bästa - som vanligt. Erik gav mig beröm i slutet av lektionen och jag lyckades faktiskt le mot honom. Nu var det ridlektion. Jag gick med snabba steg mot stallet.

26 aug, 2013 12:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Det gick bra på lektionen, jag fick veta att lärarna hette Simon Vera, det visste jag ju, men den andra, jag lovar, han var verkligen skitsnygg, hette James Wild. James sa i slutet att jag var bäst av alla, och jag berättade att jag hade tränat lite svärdsfäktning förut. Han nickade. ''Det märks, vilket ämne ska du ha nu?'' jag kollade på schemat. ''Moderna språk''

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 16:06

Borttagen

Avatar


När jag kom in i stallet hade lektionen redan börjat, och jag förbarmade mig över mig själv som gått fel tre gånger. Läraren hette också Selena. Första lektionen gick ut på att ta ut all skit ur hästarnas fördjävliga bonader. När jag var klar var lånestövlarna fulla med skit, och det luktade något så in i helvete.
- Bra jobbat mina sm kycklingar! Ses i övermorgon! röt Miss. Selena och försvann.

Jag var kvar sist. När jag kom ut började jag leta efter Selena, för att fråga om hon visste vart "Moderna språk" fanns. Det var nästa lektion. Fast Selena hade kanske inte samma lektion? Jag bestämde mig för att fråga en grupp killar som stod lutade mot skolan.

26 aug, 2013 16:19

Queen Boo
Elev

Avatar


''Miss Light, efter moderna språk har du mentorsamtal på mitt kontor'' jag nickade. ''Det är rast nu va?'' frågade jag. ''Ja'' svarade James. Jag sprang ut på skolområdet för att se om Roxanne hade fått rast än, och för att fråga vilken lektion hon hade. Jag såg mig omkring, och fick syn på den där killen som pratat med mig igår. Fan mumlade jag men han hade redan sett mig, och vinkade mot mig att jag skulle komma. Han stod med ett gäng andra killar, och jag fick syn på Roxanne alldeles i närheten.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 16:28

1 2 3 4 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.