Lovisa Granger och plorran (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Lovisa Granger och plorran (PRS)
|
Borttagen
|
Jag gick upp tidigt idag av en anledning. Jag ville prata med Lily, jag visste att hon hade det svårt just nu och jag kände bara på mig att hon kanske också vaknade tidigt idag....
25 aug, 2013 09:00
|
|
Borttagen
|
Jag var i sällskapsrummet. Sirius kom in från killarnas sovsal.
-Hej, sa jag.
25 aug, 2013 09:01
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 09:03
|
|
Borttagen
|
-Ville du något, undrar jag.
25 aug, 2013 09:12
|
|
Borttagen
|
- Mmm.... Sa jag blygt. Hur har du det med din familj, och Snape och James och allt...
25 aug, 2013 09:15
|
|
Borttagen
|
-Sådär, svarade jag. Sev har lite problem med sin familj, han kallade mig "smutsskalle" under vårt GET-prov, men nu säger han att han ångrat sig men jg tror inte det. När det gäller James... Jag tystnade.
-Jag tror jag är kär i honom.
25 aug, 2013 09:29
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 10:39
|
|
Borttagen
|
-vad tänker du på? Undrar jag.
25 aug, 2013 11:00
|
|
Borttagen
|
- det är inte första gången jag säger det, sa jag. Men gör dig av med Snape. Sluta vara med honom!
25 aug, 2013 16:16
|
|
Borttagen
|
-Jag vet, sa jag.
-Men Sev klamrar sig fast.
Plorran
7 sep, 2013 06:37
|
Du får inte svara på den här tråden.