[PRS] Internat med möjligheter.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
Jag sätter mig vid ett ledigt bord och börjar äta den soppan som serverades åt mig.
12 aug, 2013 13:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går in i matsalen och letar efter ett ledigt bord. ''Bry dig inte om att bli vän med människorna, det tycker att vi vampisar är läskiga, fast de inte vet vad vi är.'' Jag nickar, men sån jag är måste jag ju prova.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 13:38 |
|
kotte7
Elev |
Soppan är rinnig och smakar inte så mycket, jag saknar mammas goda mat redan första måltiden jag äter.
12 aug, 2013 13:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hämtar soppa och sätter mirg vid ett bord. "Selena, vårt bord är här!" säger Emily argt. "vem bryr sig!" säger jag kaxigt.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 13:57 |
|
kotte7
Elev |
(satte du dig vid mitt bord?)
12 aug, 2013 13:58 |
|
Queen Boo
Elev |
(ja)
"Hej, jag heter Selena" säger jag. "jag kom hit idag" jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 14:00 |
|
kotte7
Elev |
Någon sätter sig vid mitt bord. Jag tittar upp hon säger att hon kom hit idag.
Då svarar jag, ''Det gjorde faktiskt jag också, det är inget märvärdigt med det''. 12 aug, 2013 14:12 |
|
Queen Boo
Elev |
''Njaaa... Jag vet inte det'' Jag ler hemlighetsfullt. ''Jag går i specialklassen, som den kallas.''
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 14:13 |
|
kotte7
Elev |
Jaså hon är en av dom där vampyrerna.
''Så du är alltså en nymärkt vampyr'' Säger jag soom om det inte var märkvärdigt. 12 aug, 2013 14:15 |
|
Queen Boo
Elev |
(Fast det är hemligt att det är vampyrer)
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen