Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

1 2 3 4 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag gick fram till McGonagall hon satte på mig hatten...

så fort den nuddade mig så så skrek den

''SLYTHERIN''

Jag kände hur tårarna tryckte på ... jag kastade en blick på Bella och skulle precis resa mig när sorteringshatten skrek

''VÄNTA! JAG SKOJADE BARA''

jag pustade ut och satte mg ner

''RAVENCLAW''

skrek hatten. jag satte mig leende ner Brevid Bella vid Ravenclaw bordet

4 aug, 2013 10:43

Borttagen

Avatar


Amaya satte sig på pallen. den skrek:
''Slytherin!''
Jag höll på att svimma, var verkligen Amaya Slytherinare?
men när den sedan skrek:
''Jag skojade bara, Ravenclaw'', blev jag så glad att jag typ dog.
Amaya satte sig bredvid mig med ett leende. Maten kom och jag började äta.

4 aug, 2013 11:54

Borttagen

Avatar


Jag kollade på Bella och skrattade maten var jättegod . Middagen var slut och vi gick till sällskapsrummet

4 aug, 2013 12:32

Borttagen

Avatar


När vi kom fram var det en örn där. Örnen frågade med en melodisk: Vart tar försvunna föremål vägen?
''Vet du, frågade jag Amaya.

4 aug, 2013 12:34

Borttagen

Avatar


Nej" sa jag

4 aug, 2013 12:38

Borttagen

Avatar


''jag tror svaret är att de uppstår i alltet'', sa jag.
''bra svarat'', sa den melodiska rösten och en dörr öppnades. vi gick genast till vår sovsal, där vi tog sängarna bredvid varandra. jag drog på mig min lila byxdress jag sover i och lade mig utmattad i sängen. allt idag hade varit underbart.

4 aug, 2013 12:41

Borttagen

Avatar


Jag tog på mig kimonon och la mig i sängen

4 aug, 2013 12:50

ginny 23
Elev

Avatar


Skönt att jag hamnade i Gryffindor tänker jag när jag går upp mot Gryffindoretornet. Men jag ville hellre hamna i Rawenclaw.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

4 aug, 2013 13:27

Borttagen

Avatar


Nästa morgon träffade jag en tjej " hej " sa jag

4 aug, 2013 13:36

ginny 23
Elev

Avatar


"Hej"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

4 aug, 2013 13:40

1 2 3 4 ... 11 12 13

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Du får inte svara på den här tråden.