(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hör att någon knackar på dörren och stiger upp försatt öppna.
6 aug, 2013 19:49 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Ja men jag är kanske inte inne hela tiden ?
Det var Scorpius. -Hej! Sade jag glatt. 8 aug, 2013 10:48 |
|
ginny 23
Elev |
8 aug, 2013 10:54 |
|
Borttagen
|
- Hej. Kan jag komma in eller måste jag stå här hela dagen ? Frågade Han. (Jag vet inte om det är scorpio eller scorpius Cx)
- Kom in då ! Sade jag. 8 aug, 2013 11:08 |
|
ginny 23
Elev |
8 aug, 2013 11:10 |
|
Borttagen
|
Vi kollade på en skräckfilm och åt godis.
8 aug, 2013 11:15 |
|
ginny 23
Elev |
8 aug, 2013 11:17 |
|
Borttagen
|
Jag började bli uttråkad av filmen. Den var inte alls läskig.
8 aug, 2013 11:20 |
|
ginny 23
Elev |
8 aug, 2013 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen