Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Random rollspel för flera

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Em....okej, men vart ska vi vara???

1 sep, 2013 12:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Em....okej, men vart ska vi vara???


Typ hemma hos dig?

1 sep, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Em....okej, men vart ska vi vara???


Typ hemma hos dig?
Kej!
-------------------------------------------
Jag satt i soffan och zapade genom TVkanalerna. Jag bar en stor T-shirt som jag själv målat.
'Lei, äger ut dig.' stod det. På kanal fem stod en kvinna med svart hår och fräknar. Hon hade gråtit, och sa till reportern att hennes dotter nu vart försvunnen i 3 månader. Jag log sarkastiskt och svor sedan över min mamma.

1 sep, 2013 17:09

Borttagen

Avatar


Vänta, sn jag också vara hos dig?)

1 sep, 2013 17:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vänta, sn jag också vara hos dig?)
Va? xD
Du får komma/ va där om du vill.

1 sep, 2013 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vänta, sn jag också vara hos dig?)
Va? xD
Du får komma/ va där om du vill.

Okej, jag är hemma hos mig xD
------———

Jag tog upp min enda bok. När jag flydde från barnhemmet så hann jag bara ta med mig tre saker, min bok, kläder och ett fotoalbum med bilder från min familj. Just nu var jag på flykt. Jag satt under ett träd i norra Sverige och försökte värma mig så gott det gick.

1 sep, 2013 17:32

Borttagen

Avatar


Mamma på TV. Mamma låtsas sakna mig. Mamma är dum. Mamma, mamma, mamma. Det var det enda jag kunde tänka på. Jag reste mig upp och stängde av TVn.
- Snygg mamma du har! flina Kyle där han stog halvt näck i dörröppningen.
- Käft, var mitt svar. Jag gick till köket och satte på kaffe.

1 sep, 2013 17:37

Borttagen

Avatar


(Vänta, skulle inte trådsmaparen vara med?)

Jag log. Boken jag tittade i kunde jag redan utantill, men den var bra. Jag hörde ett pling. Av bara vanan stack jag ner handen för att kolla om det var ett sms till mig. Som förutspått var fickan tom. Jag svor. Men nu förstod jag att det var någon annan. Jag kikade in mellan träden. En tjej i min ålder satt över en lägereld med en kille, precis kila gammal som jag och som var väldigt lik tjejen. Jag backade, tänk om de var elaka.
Knak.
Tjejen tittade upp. Jag hann precis sätta mig utan att hon såg mig.

1 sep, 2013 17:42

Borttagen

Avatar


(Egentligen...men jag rollar ett inlägg till Cx)
Jag satte mig trött ner vid bordet och väntade på att kaffet skulle bli klart.

1 sep, 2013 17:56

Borttagen

Avatar


(Jessica Tonks, ska inte du vara med?)

2 sep, 2013 07:03

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

Du får inte svara på den här tråden.