Yggdrasil
Forum > Fanfiction > Yggdrasil
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Hehe, kan vi inte skriva om oss själva? Vi spelar ju oss två! Så Bullen1, skriv ett kapitel!
Skrivet av Bullen1: Åh, jag typ skulle vilja skriva också!!! 12 jul, 2013 20:49 |
|
Bullen1
Elev |
12 jul, 2013 20:50 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Bullen1: Allvarligt? Ja! Ett rollspel, där det ändå är som en novell! 12 jul, 2013 20:56 |
|
Bullen1
Elev |
Ok, skriver!
Jag undrade om Majas teori var sann, ibland kan hon bli lite… tankspridd. Jag googlade "Sleipner": Sleipner, fornvästnordiska Sleipnir, ("hal", "halkig" Wow, om det ändå var sant! Några dagar senare bestämde vi att jag, Maja och Majas pappa skulle åka och köpa saker och trollstavar! Jag har alltid velat känna trät från en trollstav i min hand. Jag kom just på en sak, det är ju Nordens trollkarsskola, alltså kommer folk från hela Norden. Det stod i brevet att alla pratar norska! Jag och Maja ska alltså lära oss norska? Det stod att man också skulle köpa en Norska-bok, alla från andra länder, alltså inte Norge, ska få extra lektioner i norska! ________________________\_______\___________ Vet att det är kort och så men... 12 jul, 2013 21:18 |
|
luna lovegood 21
Elev |
O.o jag kan ju danska, och förstår norska... Så... Jag kommer nog fatta...
12 jul, 2013 21:47 |
|
Bullen1
Elev |
13 jul, 2013 10:38 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Nope! Jag skriver först när någon annan, typ Liv_Weasley har kommenterat! Kanske hela listan till Dödens flicka vill läsa?
Matilda weasley HorseQueen Ginny Weasley 100 frida longbottom ChannWolfz Lizzy.P27 Med andra ord de som en enda gång komenterade Tavlorna rör sig!!!! Men kanske Hanlio och TildeW Elzyii Sofia Albuslover Crucio Expulso Också vill läsa? (Alltså de som skriver på varför inte skriva till sammans) Har en till: Plorran, som jag har ett rollspel tillsammans med. + Att jag har en länk i Rawen. 13 jul, 2013 10:48 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Super bra! Skriv nu!
13 jul, 2013 11:25 |
|
luna lovegood 21
Elev |
NEJ! HELA TEXTEN FÖRSVANN!!! MIN DATORN ÄR DUM! I HATE YOU, DATOR!!!!
13 jul, 2013 11:48 |
|
Bullen1
Elev |
Ah, AVADA KEDAVRA, luna lovegood 21s dator!!!
Jag ångrar mig, ÅTERUPPLIVA DIG, luna lovegood 21s dator! CRUCIO, luna lovegood 21s dator! 13 jul, 2013 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen