Edward Cullen vs Jasper Hale, (en dramatisk historia.)
Forum > Fanfiction > Edward Cullen vs Jasper Hale, (en dramatisk historia.)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack:-) Varsågod! 23 jun, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack:-) Varsågod! Blir väldigt glad♥ 23 jun, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack:-) Varsågod! Blir väldigt glad♥ Vad bra!♥♥ 23 jun, 2013 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack:-) Varsågod! Blir väldigt glad♥ Vad bra!♥♥ ♥♥Japp♥♥ 23 jun, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack:-) Varsågod! Blir väldigt glad♥ Vad bra!♥♥ ♥♥Japp♥♥ Uggla? 23 jun, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
Detta är en liten del av kap 2 inte alls hela
Kap 2 (high shcool) Jag knallade upp för rasfärdiga trappan som knarrade hemskt. När jag kom in i rummet som skulle vara mitt förträngdes jag av en hel massa minnen jag inte var intresserad av att komma ihåg. Jag satte mig med en duns på den gula sammets bäddade sägen. -Hmmm, suckade jag förstrött. Jag öppnade det lilablommiga resväskan och tog ut min blå prickiga nesesär ett par gråa mjukbyxor och en limegrön t-shirt med texten (keep calm and love Fiona) som jag fått av min mormor när jag fyllde 14, det förvånar mig att jag fortfarande kan ha den . Jag gick till den lilla i rummet, och det glädje mig att jag skulle få en egen toalätt (det skulle bli katastrofalt om jag och Teor skulle dela toalätt.) Jag satte det blå necesären på handfatet och tog ut både mitt shampo, balsam och tvål. Jag klev in i duchen och lät det varma vattnet strömma över mig medans jag tvålade in mig och shamponerade håret. Jag steg ut ur duchen och virrade en handuk runt håret. Jag drog på mig dem gråa mysbyxorna och den limegöna t-shirten. Jag suckade och började gå ut ur toalätten till mitt nya rum. Jag klev över tröskeln och stannade en oendlig sekud och tittade mig omkring. Allt var sig likt, den gröna soffan stod precis som jag mindes den. Pappa hade bara bytt ut vaggan mot en säng och skaffat en ekskrivbord. Jag la mig i sängen och kröp ner under täcket. Det natten somnade inte jag förens regnet hade slutat och istället var det bara ett stillsammt duggregn. När jag väl somnade drömde jag en mardröm, det var en blondhårig kille där som ropade på mig. Jag sprang sprang men hittade inget, skriken dämpades och jag föll ihop. Jag vaknade med ett ryck. 23 jun, 2013 17:35
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-23 kl. 17:40
|
|
Selma...
Elev |
23 jun, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
23 jun, 2013 17:39 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Selma...: Innan jag läser, hur hamnade vi på kapitel 3? O.O Oj jag skrev fel:-) Okej 23 jun, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
23 jun, 2013 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen