vem är er favoritkaraktär
Forum > Harry Potter > vem är er favoritkaraktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione jean
Elev |
Hermione som jag sa
Oculus reparo 16 maj, 2013 21:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Winky
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 maj, 2013 11:20 |
|
Alma123!!
Elev |
alla
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 17 maj, 2013 19:01 |
|
corne
Elev |
sirius helt klart
17 maj, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
Hermione!
17 maj, 2013 19:07 |
|
TildeW
Elev |
17 maj, 2013 19:11 |
|
Eily
Elev |
Sirius Black!
The last enemy that shall be destroyed is death 17 maj, 2013 19:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Kingsley, Lee Jordan och Bellatrix xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 maj, 2013 20:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag gillar dem på den mörka sidan
Jag gillar verkligen Voldy, Bella, Severus (Även om han inte är ond), Familjen Malfoy, Yaxley ^^ ![]()
17 maj, 2013 20:07 |
|
DramaFTW
Elev |
Draco och Snape ♥ Alltid. Inga undantag.
Och nyligen har jag börjat gilla Fluer och Sibylla ♥ Och Fred och George är ju också bra härliga EDIT: Hur kunde jag glömma Krake? Störtskön är vad den lille alfen är ♥ Kärlek till honom ♥ 17 maj, 2013 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen