Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

1 2 3 4
Användare Inlägg
lisa311
Elev

Avatar


tycker att alla är lika bra men om jag måste välja så väljer jag nog den sista

Don't Worry, Be Happy

22 maj, 2013 19:24

_Bella_<3
Elev

Avatar


Kan inte välja..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2Fou5i4i.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2Fjt07ti.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fo02ljb.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F2ic8lyt.jpg

22 maj, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


De vise sten, Hemligheternas kammare och Den flammande bägaren

22 maj, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


Vet inte... :3 Är förälskad i Battle of Hogwarts scenerna och musiken i DHP2, men men men älskar HBP... AH. ALla är mysiga okej? Men är irriterad att Voldys kropp bara försvinner...

22 maj, 2013 21:56

Villiam
Elev

Avatar


När dobby försvarar harry mot lucio malfoy

allways be good

23 maj, 2013 09:56

Borttagen

Avatar


1,2,3,5 och den sista filmen

23 maj, 2013 16:34

Kintsugi
Prefekt

Avatar


(bra skit)
♥ HBP
♥ DH part 1
♥ DH part 2
CoS
PoA och PS


....
(halvbra skit)
OotP

....

(skitdålig skit)
GoF

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 maj, 2013 16:48

Borttagen

Avatar


jag har bara sätt 1, 2 och 3:an och av dem så är "Fången från Azkaban" som den heter bäst!

23 maj, 2013 17:38

Jojo00
Elev

Avatar


Jag har inte sätt några av filmerna på flera år, men jag gillar nog den första och tredje filmen mest.

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

26 maj, 2013 10:42

Borttagen

Avatar


Fången från Azkaban.

30 maj, 2013 23:14

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

Du får inte svara på den här tråden.