Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?
Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
tycker att alla är lika bra men om jag måste välja så väljer jag nog den sista
Don't Worry, Be Happy 22 maj, 2013 19:24 |
|
_Bella_<3
Elev |
22 maj, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
De vise sten, Hemligheternas kammare och Den flammande bägaren
22 maj, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Vet inte... :3 Är förälskad i Battle of Hogwarts scenerna och musiken i DHP2, men men men älskar HBP... AH. ALla är mysiga okej? Men är irriterad att Voldys kropp bara försvinner...
22 maj, 2013 21:56 |
|
Villiam
Elev |
När dobby försvarar harry mot lucio malfoy
allways be good 23 maj, 2013 09:56 |
|
Borttagen
|
1,2,3,5 och den sista filmen
23 maj, 2013 16:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
(bra skit)
♥ HBP ♥ DH part 1 ♥ DH part 2 CoS PoA och PS .... (halvbra skit) OotP .... (skitdålig skit) GoF ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
jag har bara sätt 1, 2 och 3:an och av dem så är "Fången från Azkaban" som den heter bäst!
23 maj, 2013 17:38 |
|
Jojo00
Elev |
Jag har inte sätt några av filmerna på flera år, men jag gillar nog den första och tredje filmen mest.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 26 maj, 2013 10:42 |
|
Borttagen
|
Fången från Azkaban.
30 maj, 2013 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen