PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur klassrummet.
18 apr, 2013 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-18 kl. 16:11
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
Vanessa gick ut på skolgården och satte sig på en bänk vid sidan om, som alltid.
18 apr, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
Jag såg några killar. Jag gick fram till dom.
-Tja. Sa jag.
-Tja. Du är den nya killen va? Alex?
-Aa. Du?
-Kalle.
18 apr, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
Vanessa betraktade sina knän under tystnad.
18 apr, 2013 19:10
|
|
Borttagen
|
-Okej. Svarade jag och tittade mot en bänk. Där satt Vanessa.
-Tja... Vi syns då. Sa jag.
-Sure.
Jag vände mig och gick fram mot henne.
-Hej. Vad gör du? Sa jag till henne.
18 apr, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
-Inget, svarade Vanessa.
Varför kunde hon inte bara få vara ifred?
18 apr, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
-Det ser ut så ja. Sa jag och tittade mig omkring.
18 apr, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Kan han inte gå? tänkte Vanessa.
18 apr, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
-Jaha. Jag går väll då om du inte vill något.msa jag och vände mig om.
18 apr, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Vanessa suckade lättat och återgick till att studera sina knän.
18 apr, 2013 19:53
|
Du får inte svara på den här tråden.