vad gör du hällst på en....
Forum > Off Topic > vad gör du hällst på en....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Dansar, kör ryska posten och snurra flaskan. Dricker massa läsk, käkar godis och snacks och massa annat skoj! Jag är 16 år, men är inte så mycket för alkohol och annat skit..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
7 apr, 2011 17:26 |
|
Salazar1
Elev |
Senaste lägret(i vår klass är det som en klassfest) hade vi ryska posten för först gången!
Slytherin Pride 24 apr, 2011 21:31 |
|
Samsara
Elev |
Inte varit på en klassfest sen typ trean. Då sprang man runt i en gympasal eller satt på en bänk. Jag älskar fester, men inte klassfester. ♥
24 apr, 2011 21:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har kul, dansar, skrattar och sjunger falskt till musik!
fast utöver det kommer fortsatta klassfester handla om återförening med gamla kompisar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 apr, 2011 21:36 |
|
soratanaka
Elev |
Sist jag var på klassfest tappade jag mitt favorithalsband. Återfanns dagen efter, rejält nedtrampad. Imma moodkillahhh.
Klassfest dock, vet jag inte vad jag helst gör. Hänger med vad de andra vill. Havar roligt, mmyes. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 apr, 2011 21:45 |
|
silverine
Elev |
24 apr, 2011 21:46 |
|
ikka
Elev |
Ehm. Jadu. Sist jag var på en klassfest var väl i trean kanske. I mellanstadiet hade vi dock disco för alla mellan åk4-6 som ville komma, det var kul! Vi dansade (jättefult), köpte godis, drack läsk och hoppades på att bli uppbjudna när det var tryckare, haha xD
Klassfest i gymnasiet skulle vara så lame. Det är fyra pers i min klass som jag vet INTE super, myself included. Men det finns en väldigt stor risk att alla andra skulle vilja det och tycka det var jättetråkigt om de inte fick, så ah. .__. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 apr, 2011 09:21 |
|
Ginnyy
Elev |
En klassfest med min nuvarande klass skulle nog vara ganska tråkig, vi är liksom bara 6 stycken så blir inte precis någon fest utan mer sitta-i-var-sitt-hörn-och-undvika-den-där-jobbiga-i-tystnad-ska.
Försöker undvika dessa kallade "klassfester" nuförtiden... bööö jag saknar min gamla högstadieklass
25 apr, 2011 10:04 |
|
Latmask
Elev |
Går helst inte alls på en klassfest. Lyckligtvis har jag inte eller haft någon med min nuvarande klass.
25 apr, 2011 11:17 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
25 apr, 2011 13:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen