Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tom?

Forum > Harry Potter > Tom?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)

9 apr, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)

Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också.
Stackars norskarna. "Humlesnurr" ...

9 apr, 2013 19:28

Ginny369
Elev

Avatar


Men Dolder är ju som Riddle, Riddle betyder gåta och DOLDer börjar med dold, så det får ungefär samma mening.

11 apr, 2013 13:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny369:
Men Dolder är ju som Riddle, Riddle betyder gåta och DOLDer börjar med dold, så det får ungefär samma mening.


Haha ^^

11 apr, 2013 13:49

Ginny369
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)

Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också.
Stackars norskarna. "Humlesnurr" ...



Heter det Stupefy på engelska, det visste jag inte!

11 apr, 2013 13:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny369:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)

Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också.
Stackars norskarna. "Humlesnurr" ...



Heter det Stupefy på engelska, det visste jag inte!

Ja det gör det

11 apr, 2013 13:59

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)


Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha (Inget elakt menat, jag är lite fjantig idag bara)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

11 apr, 2013 14:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)


Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha (Inget elakt menat, jag är lite fjantig idag bara)

Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ...

11 apr, 2013 14:08

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)


Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha (Inget elakt menat, jag är lite fjantig idag bara)

Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ...


javisst! Hoppas du inte tog illa upp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

11 apr, 2013 14:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det

Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav)


Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha (Inget elakt menat, jag är lite fjantig idag bara)

Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ...


javisst! Hoppas du inte tog illa upp

Mejdå

11 apr, 2013 14:10

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Tom?

Du får inte svara på den här tråden.