Tom?
Forum > Harry Potter > Tom?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) 9 apr, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också. Stackars norskarna. "Humlesnurr" ... 9 apr, 2013 19:28 |
|
Ginny369
Elev |
Men Dolder är ju som Riddle, Riddle betyder gåta och DOLDer börjar med dold, så det får ungefär samma mening.
11 apr, 2013 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny369: Men Dolder är ju som Riddle, Riddle betyder gåta och DOLDer börjar med dold, så det får ungefär samma mening. Haha ^^ 11 apr, 2013 13:49 |
|
Ginny369
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också. Stackars norskarna. "Humlesnurr" ... Heter det Stupefy på engelska, det visste jag inte! 11 apr, 2013 13:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny369: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Namnen ska man inte ändra. Inte trollformlerna heller, håller med dig. Säger "Stupefy" istället för Lamslå också. Stackars norskarna. "Humlesnurr" ... Heter det Stupefy på engelska, det visste jag inte! Ja det gör det 11 apr, 2013 13:59 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha
11 apr, 2013 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ... 11 apr, 2013 14:08 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ... javisst!
11 apr, 2013 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ... javisst! Mejdå 11 apr, 2013 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen