Natarza Lestranges andra år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestranges andra år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Gör inget
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 maj, 2013 11:15 |
|
Borttagen
|
NU KOMMER DET
Kapitel 2 ”Jo Draco eftersom din mamma inte fattar allvaret berättar jag, Harry ska bli den fjärde deltagaren i Turneringen, men hans ska vinna och pokalen ska va en flyktnyckel du ska ta sammarbeta med unge herr Crouch och flyktnyckeln ska leda till en viss kyrkogård du ska vara närvarande där när Harry kommer och du ska som sagt hjälpa Crouch lite, speciellt med flyktnyckeln”, säger Lucretia. Draco kollar chokad på henne. ”En enkel uppgift, in synerhet för att Natarza ska hjälpa till mer, det svåra för dig blir att ta dig till kyrkogården, men det löse sig”, säger Bellatrix. Natarza ler, äntligen ska det hända något. ”Men jag är alltså medhjälpare?”, frågar Natarza. ”Ja, och DU ska göra mer än Draco”, säger Lucretia. ”varför jag är fjorton hon bara tolv”, säger Draco. ”Namnet Lestrange inger mer respekt oss Mörkrets Herre och han tycker Lestrange är viktigare”, säger Lucretia. ”Sjukt”, suckar Draco. ”Nej”, säger Zoey. ”Okej har alla ätit färdigt?”, säger Narcissa. ”Ja”, säger alla. ”Men vad bra då tycker jag ni barn kan gå och roa er medans vi vuxna ska ha ett litet samtal”, säger Narcissa. ”vad för samtal”, säger Natarza. Bellatrix böjer sig ner och viskar i hennes öra. ”Berättar allt sen, lova att du klarar av uppdraget vill inte bli dödad förrän jag sett Harry dö” Natarza nickar och går ut med Zoey och Draco. ”Vad fan vad det är orättviss du får göra allt jag så lite”, säger Draco. ”Du får göra en del du med”, suckar Natarza. ”Du är så jävla favoriserad”, säger Draco och går med snabba steg därifrån. Natarza suckar och skakar på huvudet, inte är det hennes fel? 15 maj, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Bra!
15 maj, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket^^
15 maj, 2013 15:45 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 maj, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Kapitel 3
Dagarna flög förbi och plötsligt satta dom alla i bilen den 1:a septemeber, på väg in till King Cross. Innan dom gick ur bilen vände sig Bellatrix om och sa till Natarza. ”Glöm inte ditt uppdrag” Natarza nickar och hoppar ur bilen tillsamman går dom in med all packning in på stationen, där dom springer genom spärren mellan 9:an och 10:an. Ingen vuxen har tid att följa med dom in lika bra det då kan dom njuta av att vara utan vuxna en stund. Zoey och Natarza letar reda på en tom kupé och sätter sig där. ”Synd att jag inte fick något uppdrag”, säger Zoey. ”Men du kanske får nästa år”, säger Natarza. "Det tror jag inte", säger Zoey. Tåget börjar rulla klockan 11:00. Plötsligt öppnas kupé dörren en tjej med blont hår kommer in. "Natarza det här är Hannah hon ska börja tredje året i år", säger Zoey. "Du är Bellatrix dotter va?", frågar Hannah och sätter sig ner. "Ja", säger Natarza. "Coolt", säger Hannah "Jaha?", säger Natarza. "Hur fan kom hon ut från Azkaban?", frågar Hannah. "Vet inte", säger Natarza fast hon vet men om vill inte säga högt ifall någon hör. "Såklart du vet min mamma sitter där och min pappa jag vill veta!", säger Hannah. "Men jag vet inte", suckar Natarza. Hannah reser sig upp öppnar kupédörren med ett rycker och går u och dar igen den med en smäll. 7 jun, 2013 12:05 |
|
Majis
Elev |
Hon verkar vara i puberteten, hon Hannah... Smäller redan i dörrar... xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 jun, 2013 12:45 |
|
Lida
Elev |
Supperbra kapitel!!!
8 jun, 2013 07:50 |
|
Borttagen
|
9 jun, 2013 21:22 |
|
Majis
Elev |
När kommer nästa kapitel btw?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 9 jun, 2013 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen