Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Vad jobbar Harry med?

Forum > Harry Potter > Vad jobbar Harry med?

1 2 3 4
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Jag har för mig att enligt jk så blir han auror. Men helt ärligt - jag gillar inte alls det jobbet.
Tycker att Harry borde bli ngt "mysigare". Typ den nya "Madame Hooch" eller ngt

=) - just like themarauder

21 mar, 2011 18:03

Voldemort/parkbänk
Elev

Avatar


Men står det i sista kapitlet att han blir auror eller framgår det inte alls?

21 mar, 2011 18:06

pix
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Jag har för mig att enligt jk så blir han auror. Men helt ärligt - jag gillar inte alls det jobbet.
Tycker att Harry borde bli ngt "mysigare". Typ den nya "Madame Hooch" eller ngt


Haha jag håller med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F2rr8ilu.gif

22 mar, 2011 21:32

Lily Potter
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Om du kollar på wikipedia står det att han blev auror. ;3

coolt, visste inte det.


Ironi? x"3

~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~

23 mar, 2011 16:33

Freja
Elev

Avatar


Auror

Everything is Dramione and nothing hurts.

27 nov, 2011 16:08

blablablaa
Elev

Avatar


kan inte tänka mig Harry som auror... xD

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

27 nov, 2011 19:52

Borttagen

Avatar


Han och Ron började ju arbeta som aurorer, jag läste det någonstans. Så, det är sant. ^^

27 nov, 2011 20:49

annawpotter
Elev

Avatar


Tror han arbetar som auror och har en qudditch karriär vid sidan om

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

27 nov, 2011 20:50

Solkatten
Elev

Avatar


J.K Rowling säger att han jobbar som auror.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 nov, 2011 23:15

Leptuna
Elev

Avatar


Jag tyckte det var epic.. jag citerar: "Jag har döpt dig efter de två bästa rektorerna Hogwartz någonsin haft Albus Severus.." Jag bara ALBUS TILL EN SÅ SÖÖT!? wtf? Undrar vem som är rektor.. är det mcgonagol? (haha särstavning)
Harry jobbar säkert med det som Gyllende lockwood arbetade med.. sålde böcker och var allmänt jobbig

The lions will eat you all up.. Hö!

27 nov, 2011 23:31

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vad jobbar Harry med?

Du får inte svara på den här tråden.