Vad jobbar Harry med?
Forum > Harry Potter > Vad jobbar Harry med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jag har för mig att enligt jk så blir han auror. Men helt ärligt - jag gillar inte alls det jobbet.
Tycker att Harry borde bli ngt "mysigare". Typ den nya "Madame Hooch" eller ngt =) - just like themarauder 21 mar, 2011 18:03 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Men står det i sista kapitlet att han blir auror eller framgår det inte alls?
21 mar, 2011 18:06 |
|
pix
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag har för mig att enligt jk så blir han auror. Men helt ärligt - jag gillar inte alls det jobbet. Tycker att Harry borde bli ngt "mysigare". Typ den nya "Madame Hooch" eller ngt Haha jag håller med
22 mar, 2011 21:32 |
|
Lily Potter
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Om du kollar på wikipedia står det att han blev auror. ;3 coolt, visste inte det. Ironi? x"3 ~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 23 mar, 2011 16:33 |
|
Freja
Elev |
Auror
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 16:08 |
|
blablablaa
Elev |
27 nov, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
Han och Ron började ju arbeta som aurorer, jag läste det någonstans. Så, det är sant. ^^
27 nov, 2011 20:49 |
|
annawpotter
Elev |
27 nov, 2011 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
J.K Rowling säger att han jobbar som auror.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2011 23:15 |
|
Leptuna
Elev |
Jag tyckte det var epic.. jag citerar: "Jag har döpt dig efter de två bästa rektorerna Hogwartz någonsin haft Albus Severus.." Jag bara ALBUS TILL EN SÅ SÖÖT!? wtf? Undrar vem som är rektor.. är det mcgonagol? (haha särstavning)
Harry jobbar säkert med det som Gyllende lockwood arbetade med.. sålde böcker och var allmänt jobbig The lions will eat you all up.. Hö! 27 nov, 2011 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen