Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
20 mar, 2011 22:31 |
|
Nagini
Elev |
LUNA
eller Fred Weasley fast jag är ju tjej men endå! ![]() tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 21 mar, 2011 08:56 |
|
Borttagen
|
Hermione påminner mest om mig, så jag skulle nog försöka spela henne.
21 mar, 2011 09:07 |
|
Weasley Twin
Elev |
21 mar, 2011 10:15 |
|
Roretta
Elev |
Vet ej riktigt. Gillar dramatiska scener. Få gråta, få damp, bli aggressiv, mobba någon etc
Berits hand touched fried chicken. /proud 21 mar, 2011 12:36 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
21 mar, 2011 13:39 |
|
Celebikai
Elev |
21 mar, 2011 13:54 |
|
Borttagen
|
Vill nog spela en wasabi nöt som Harry äter. "
Nejmen. Asså. Hermione tror jag. 21 mar, 2011 14:47 |
|
EMELESEL
Elev |
skulle nog vilja spela Percy.
21 mar, 2011 15:58 |
|
Fot
Elev |
Bellatrix, skulle vara intressant att spela en roll med de egenskaper hon har, till ex. ond och som ett oskyldigt rådjur inför sin mästare.
21 mar, 2011 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen