Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If I had a wish...

Forum > Fanfiction > If I had a wish...

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG GRÅTER IGEN :''''(((( Hela den här fanfictionen är hemsk och otroligt amazing!
Skrivet av lily, luna:
Men alltså åååååååååå! Vad ska jag säga tårarna bara rinner, och jag som inte brukar gråta åt ff! Denna berör verkligen långt inne i hjärtat och man bara ååååååååå! Det år helt AMAZING okej det räcker inte på långa vägar att beskriva hur bra det är! Det är sp levande och man känner verkligen hur hemska det är för James! Karaktärerna är perfekta och alla dialoger känns naturliga! ♥ ♥ ♥



Har ni tänkt på att det är den 31 Oktober, Halloween, då?

17 apr, 2013 21:39

Borttagen

Avatar


Molly Evans
Vågar inte tänka på det...

17 apr, 2013 21:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Molly Evans
Vågar inte tänka på det...

Inte jag heller

17 apr, 2013 21:42

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
JAG GRÅTER IGEN :''''(((( Hela den här fanfictionen är hemsk och otroligt amazing!
Skrivet av lily, luna:
Men alltså åååååååååå! Vad ska jag säga tårarna bara rinner, och jag som inte brukar gråta åt ff! Denna berör verkligen långt inne i hjärtat och man bara ååååååååå! Det år helt AMAZING okej det räcker inte på långa vägar att beskriva hur bra det är! Det är sp levande och man känner verkligen hur hemska det är för James! Karaktärerna är perfekta och alla dialoger känns naturliga! ♥ ♥ ♥

Hu, ja, hemskt!


Har ni tänkt på att det är den 31 Oktober, Halloween, då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

18 apr, 2013 06:19

Borttagen

Avatar


Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*

18 apr, 2013 07:02

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*

Det blev verkligen spännande!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

18 apr, 2013 07:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*


Jag vet :'( Och det är det som gör det så läskigt!

18 apr, 2013 07:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*



Kom just på det! Uhh, vad händer iställlet?

18 apr, 2013 13:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*



Kom just på det! Uhh, vad händer iställlet?



Sirius dog. Inte samma dag, dock.

22 apr, 2013 16:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Men TACK TACK!! ♥ vad glad jag blir!!

Det är den 31 Oktober 1981, och för er som inte vet eller har glömt så är det dagen då Lily och James Potter egentligen dog.

*Lade till det för extra dramatisk stämning*



Kom just på det! Uhh, vad händer iställlet?



Sirius dog. Inte samma dag, dock.



Såg det.

22 apr, 2013 17:05

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > If I had a wish...

Du får inte svara på den här tråden.