Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Secret love ~ Dramione

Forum > Fanfiction > Secret love ~ Dramione

1 2 3 4 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Petra Hyrrot:
Goody Good Fairy Tale!!

Omg! Tack jag är så glad! Fast halva creden gåt ju till Hermione 1234 som jag skriver med!

Ja... Fast jag har inte skrivit än...

18 mar, 2013 16:48

Borttagen

Avatar

+1


Nej , men snart!

18 mar, 2013 16:49

Borttagen

Avatar


Awesome!!! *älskar* jag brukar inte shippa Hermione och Draco men den här var sper bra!!! Han heter Goyle förresten Lo

18 mar, 2013 17:07

Borttagen

Avatar

+2


Så stavas han !

18 mar, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


Ny läsare! Bra! *bevakar*

19 mar, 2013 14:39

Borttagen

Avatar


Nu har jag skrivit!

Kap. 2 Draco (Hermiones perspektiv)
Jag satt och läste i våran kupé på hogwartsexpressen. Dörrarna öppnades och Draco Malfoy kom in. Han verkade inte se mig, och satte sig ner. Jag harklade mig.
Han tittade upp först förvånat sen såg han vanlig ut. Alltså sur och överlägsen.
Jag så in i han vackra ögon. Vackra?! Vad tänker jag på!?
-Var är dina förföljare? Sa han retsamt.
-De är. . . På toa! Fick jag fram. Det lät urlöjligt.
-Tilsammans? Så töntigt! Sa han och fnös. Nu går jag! Jag vill inte få smutsiga baciller! Sa han.
Jag blev sur. Smutsiga baciller?! Men jag sa inget utan återgick bara till min bok.

När vi gick ut, jag Harry och Ron, så såg vi Malfoy och hans gäng. Jag kom på mig själv att kolla efter honom.
-Hallå Hermione? Sa Ron och viftade med en hand framför mitt ansikte.
-Va? Öööö. . . Förlåt. Jag tänkte. Svarade jag.

-Låt festen börja! Sa Dumbledore och faten fylldes med mat.
Ron glufsade i sig maten och pratade samtidigt, som vanligt.

I sällskapsrummet kom satt jag och tänkte. På Draco. . . Hans vackra ögon som tittade in i mina. . . Nej! Vad tänker jag!
-Hermione? Hermione? Sa Ron.
-Va? Ja. Vad är det?
-Du är lixom lite frånvarande. . . Svarade Harry.
-Jag tänker! Fnäste jag.
-Men. . . Började Harry.
-Får man inte göra det!? Sa jag surt och gick ut från sällskapsrummet.
Jag visste inte var jag var påväg. Jag gick mot fängelsehålorna. Jag drogs som dit.
När jag kom fram till ingången till Slytherins sällskapsrum började jag undra vad jag gjorde där.

Runt hörnet hördes fotsteg. Jag tittade mig om efter ett gömställe, för här borde jag inte vara. Det fanns inget. Bara en rustning. Jag tryckte mig mot väggen och försökte gömma mig bakom rustningen.


Kort. Jag vet. Hoppas att det var bra endå...

19 mar, 2013 16:05

Borttagen

Avatar


Super nu ska jag skriva!

19 mar, 2013 16:06

Borttagen

Avatar


Awesome!!

19 mar, 2013 16:06

Borttagen

Avatar


Bra!

Men jag undrar, en annan skrev en ff som hette Draco eller Ron, och detta var detta stycke med:

Jag satt och läste i våran kupé på hogwartsexpressen. Dörrarna öppnades och Draco Malfoy kom in. Han verkade inte se mig, och satte sig ner. Jag harklade mig.
Han tittade upp först förvånat sen såg han vanlig ut. Alltså sur och överlägsen.
Jag så in i han vackra ögon. Vackra?! Vad tänker jag på!?
-Var är dina förföljare? Sa han retsamt.
-De är. . . På toa! Fick jag fram. Det lät urlöjligt.
-Tilsammans? Så töntigt! Sa han och fnös. Nu går jag! Jag vill inte få smutsiga baciller! Sa han.
Jag blev sur. Smutsiga baciller?! Men jag sa inget utan återgick bara till min bok.



Varför???

19 mar, 2013 16:12

Borttagen

Avatar


Jag skrev ju så först fast i Dracos perspektiv, jag tror inte att Hermione 1234 har härmat

19 mar, 2013 16:18

1 2 3 4 ... 8 9 10

Forum > Fanfiction > Secret love ~ Dramione

Du får inte svara på den här tråden.