MEN VAAA?
Forum > Harry Potter > MEN VAAA?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Rowena: Jag är återigen lite förvirrad. Draco är ju ägaren av fläderstaven efter Dumbledore, för han gör ju den där experiarmus ( hur de stavas ... ) Och ja, sen Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hope I made som sense! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 mar, 2011 21:27 |
|
Rowena
Elev |
Aaaa.
Spoiler: Tryck här för att visa! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 mar, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Ja, så var det nog. 21 mar, 2011 18:18 |
|
superman
Elev |
jag tror det räcker att man besegrar fläderstavens herre. fast är inte säker, har aldrig riktigt förstått det här! 21 mar, 2011 18:58 |
|
MollyWeasley
Elev |
Ni har räddat mig jag har alltid undrat även om jag fortfarande inte fattar helt.
Och bara så att jag har det klart framför mig,När Harry "dör" dör väl egentligen bara voldermorts själ som lever i Harry.Eller? (click and drag)
21 mar, 2011 19:46 |
|
superman
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: Ni har räddat mig jag har alltid undrat även om jag fortfarande inte fattar helt. Och bara så att jag har det klart framför mig,När Harry "dör" dör väl egentligen bara voldermorts själ som lever i Harry.Eller? japp, så är det sån kliché egentligen att han dog men sen typ återupplivades! 21 mar, 2011 20:22 |
|
Fot
Elev |
21 mar, 2011 21:32 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
det är komplicerat men genomtänkt minsta detalj, underbart om ni frågar mig
until the very end. 22 mar, 2011 11:32 |
|
superman
Elev |
Skrivet av TheOneHeEverFeared: det är komplicerat men genomtänkt minsta detalj, underbart om ni frågar mig håller med. jag blev tvungen att skumma igenom dom sista kapitlena igen innan jag fattade 22 mar, 2011 13:21 |
|
pix
Elev |
22 mar, 2011 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen