PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Hej! Hur har skolan varit?" frågar Aily och omfamnar sin vän.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 mar, 2013 10:04 |
|
Borttagen
|
"Ganska okej", svarar Meia och ler. "För dig?"
23 mar, 2013 10:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Fruktansvärd" muttrar Aily men ler sen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 mar, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
"Så tråkigt", säger Meia.
23 mar, 2013 19:09 |
|
amanda1104
Elev |
"Mm, fast vi kanske ska gå ti... Se upp!" ropar Aily och drar Meia åt sidan. En helvetteshund missar dom med bara några centimeter.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 24 mar, 2013 07:59 |
|
Borttagen
|
Meia flämtar till.
"Det var... nära", mumlar hon. "Kom så går vi." 24 mar, 2013 19:10 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tror springa är ett bättre förslag" mumlar Aily och sätter fart.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 mar, 2013 09:02 |
|
Borttagen
|
"Du har nog rätt", säger Meia och börjar också springa.
25 mar, 2013 18:13 |
|
amanda1104
Elev |
Snart kommer dom fram till kullen och framme vid lägret.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 mar, 2013 08:02 |
|
Borttagen
|
"Så", säger Meia lättat.
26 mar, 2013 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen