Varför är ert brev försenat?
Forum > Harry Potter > Varför är ert brev försenat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Fairydust: Skrivet av Måntass: Fairydust - Glupskt ändå. Men kanske lite mer förlåtade xD Min kompis tror att hennes uggla lämnade av brevet, men att hennes lillasyster åt upp det o__o Inte kul. Småsyskon och husdjur kan verkligen vara elaka ibland Ja :c Verkligen. Och så säger de inte ens förlåt! </3 ![]()
3 mar, 2013 16:34 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tror att jag var för mkt Mugglare för Hogwarts, hehe. Det var nog tyvärr så. Eller ja, för mkt Mugglare utan magiska krafter ... asså ja, inte någon utvald Mugglare. Eller så var det för att jag helt enkelt inte såg när ugglan kom.
3 mar, 2013 17:41 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag tror att jag var för mkt Mugglare för Hogwarts, hehe. Det var nog tyvärr så. Eller ja, för mkt Mugglare utan magiska krafter ... asså ja, inte någon utvald Mugglare. Eller så var det för att jag helt enkelt inte såg när ugglan kom. Skrivet av Dramione99: Jag tror att jag var för mkt Mugglare för Hogwarts, hehe. Det var nog tyvärr så. Eller ja, för mkt Mugglare utan magiska krafter ... asså ja, inte någon utvald Mugglare. Eller så var det för att jag helt enkelt inte såg när ugglan kom. Skrivet av Dramione99: Jag tror att jag var för mkt Mugglare för Hogwarts, hehe. Det var nog tyvärr så. Eller ja, för mkt Mugglare utan magiska krafter ... asså ja, inte någon utvald Mugglare. Eller så var det för att jag helt enkelt inte såg när ugglan kom. Skrivet av Dramione99: Du såg den nog vara inteJag tror att jag var för mkt Mugglare för Hogwarts, hehe. Det var nog tyvärr så. Eller ja, för mkt Mugglare utan magiska krafter ... asså ja, inte någon utvald Mugglare. Eller så var det för att jag helt enkelt inte såg när ugglan kom. ![]() 3 mar, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Jag tror att uglan som skulle lämna mitt brev för 6 år sen blev träffad av blixten
3 mar, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
Min uggla kommer nu i år!
3 mar, 2013 18:11 |
|
NadissenG
Elev |
Jag fyllde 11 förra året.
Kommer jag få det. Jag vill verkligen gå där så när kommer brevet. SNÄLLA SVARA. Nad 3 mar, 2013 18:14 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av NadissenG: Jag fyllde 11 förra året. Kommer jag få det. Jag vill verkligen gå där så när kommer brevet. SNÄLLA SVARA. Vanligtvis så kommer breven när man är 11 ^^ Men de flesta i den här tråden har haft oturen att på något sätt inte lyckats få tag på brevet ![]()
3 mar, 2013 18:17 |
|
Wilei
Elev |
Jag tror att mina katter jagade bort den stackars ugglan. Kanske jag får det försenade brevet på min 12 års dag istället?
3 mar, 2013 19:41 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Fairydust: Skrivet av Måntass: Fairydust - Glupskt ändå. Men kanske lite mer förlåtade xD Min kompis tror att hennes uggla lämnade av brevet, men att hennes lillasyster åt upp det o__o Inte kul. Småsyskon och husdjur kan verkligen vara elaka ibland Ja :c Verkligen. Och så säger de inte ens förlåt! </3 Nej precis, det är fruktansvärt. I don't wanna break these chains! 3 mar, 2013 22:56 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Fairydust: Skrivet av Måntass: Skrivet av Fairydust: Skrivet av Måntass: Fairydust - Glupskt ändå. Men kanske lite mer förlåtade xD Min kompis tror att hennes uggla lämnade av brevet, men att hennes lillasyster åt upp det o__o Inte kul. Småsyskon och husdjur kan verkligen vara elaka ibland Ja :c Verkligen. Och så säger de inte ens förlåt! </3 Nej precis, det är fruktansvärt. En skam för dagens samhälle! ![]()
3 mar, 2013 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen