Nya bokomslag
Forum > Harry Potter > Nya bokomslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeonaGoodness
Elev |
åååh va fint! av de svenska gillar jag mest de omslagen som ser ut som riktiga bilder
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 feb, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
De är jättefina, fast det är synd att PS fortfarande har fel namn i USA -.-'
Jag gillar de svenska omslagen bäst ^^ 21 feb, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Själv föredrar jag också de svenska omslagen bäst, särskilt "Halvblodsprinsen".
Måste erkänna att jag tycker det är lite löjligt att de inte skriver Philosopher's Stone bara för att det inte låter "magiskt nog". Jag menar.. Det är Harry Potter. ALLA vet väl att böckerna handlar om magi även om man inte läst dem? 21 feb, 2013 19:02 |
|
LouGreen
Elev |
Jättefint! (fast han ser ut som en femåring bredvid Hagrid)
21 feb, 2013 19:16 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag gillar den upplagan (finns tyvärr bara til fyran på svenska) med typ foton.
(Lyckades nog inte lägga in bilden Gillar verkligen inte de finska omslagen!! Tycker att finnarna förtjänar nya omslag... De nya amerikanska är jättefina!!! Men de svenska omslagen (av Peter Bergting) är helt klart finast!!
21 feb, 2013 19:17 |
|
hyperion
Elev |
Fast nu skulle det ju bli fail att ändra till Philosopher's stone. Det har hetat Sorcerer's i USA i 15 år nu, why change. Är ju inte svårt för dem att få tag på den brittiska upplagan liksom.
Tyckte de var jättefina, men har redan de gamla Amerikanska + de brittiska med orginalcovers så känns inte lönt. Dock tycker jag fortfarande att de svenska är de lätt finaste omslagen, liksom, just: ![]() ![]()
21 feb, 2013 19:20 |
|
Lillan Potter
Elev |
Snygga!
Hehe... Jag tycker svenska: Harry Potter och fången från Azkaban har snyggast omslaget! DET ÄR MIN FAVORIT FILM OCH BOK! 21 feb, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Melissa Malfoy: Jag gillar den upplagan (finns tyvärr bara til fyran på svenska) med typ foton. (Lyckades nog inte lägga in bilden Gillar verkligen inte de finska omslagen!! Tycker att finnarna förtjänar nya omslag... De nya amerikanska är jättefina!!! Men de svenska omslagen (av Peter Bergting) är helt klart finast!! Vilka omslag har han gjort? Han har väl bara gjort dödsrelikerna tillsammans med Alvaro Tapia? 21 feb, 2013 19:39 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Melissa Malfoy: Jag gillar den upplagan (finns tyvärr bara til fyran på svenska) med typ foton. (Lyckades nog inte lägga in bilden Gillar verkligen inte de finska omslagen!! Tycker att finnarna förtjänar nya omslag... De nya amerikanska är jättefina!!! Men de svenska omslagen (av Peter Bergting) är helt klart finast!! Vilka omslag har han gjort? Han har väl bara gjort dödsrelikerna tillsammans med Alvaro Tapia? Kanske, vet faktiskt inte, men det var i alla fall Dödsrelikerna jag syftade på. Helt klart coolast!!
21 feb, 2013 19:41 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
21 feb, 2013 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen