Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du är allt - Dramione

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

1 2 3 4 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Superbra!!!!!!!!

16 feb, 2013 10:00

Borttagen

Avatar


BRA!

16 feb, 2013 10:11

Lunisen
Elev

Avatar


Förlåt att jag inte har skrivit på länge men här kommer lite till.

Kapitel 5

Efter sorteringen och festmiddagen gick jag bara omkring och funderade.
Mest på Draco men på annat också.
Jag svängde runt en krök och såg rakt in i ett par gråa ögon.
"M-M-Malfoy?",stammade jag frågande.
"Ja Granger det är jag", svarade han charmigt och det vände sig i magen på mig.
"J-jag måste g-gå nu", sa jag och sprang iväg längs korridoren.
"Det där är inte att gå Granger!", ropade han efter mig.

Varför kallade han mig för Granger han brukade alltid.kalla mig för smutskalle eller något liknande.
Nu kallade han mig för Granger.
Varför?

Jag gick och lade mig tidigt men somnade efter två på natten.
Jag kunde inte sova för jag låg och tänkte på Draco.
Snygga, söta, underbara, charmiga, fina, elaka, onda, taskiga,vidriga Draco.

Jag gick längs sjön och tänkte när jag plötsligt hörde steg bakom mig.
Jag vände mig hastigt om och krockade led ansiktet i....Draco.
Jag kände hur kinderna blev alldeles röda och varma.
"Fö-förlåt..hrm..det v-var inte mening..",längre han jag inte för helt plötsligt hade han dragit mig intill sig och kysst mig mjukt.
Jag kysste honom tillbaka.

Jag vaknade men ett ryck och började gråta direkt.
Det hade bara varit en dröm.
En underbar dröm.
Jag somnade gråtande och drömde inte mer den natten.
När jag vaknade igen på morgonen var mina ögon röda och svullna.
"Vad är det Hermione?", undrade Lavender.
"Jag drömde en mardröm och måste ha gråtit i sömnen", ljög
jag.
"Aha"
Nej det var inte direkt ek mardröm utan en fantastisk, underbar dröm.
Precis som Draco.

Idag var jag tvungen att göra slut med Ron även om jag visste att det skulle bli jobbigt.



Tack för alla snälla kommentarer!!!

Hope you like it!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

23 feb, 2013 10:18

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-23 kl. 10:41
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Bra!! Skriv mer!! Snälla!!!

23 feb, 2013 10:28

Lunisen
Elev

Avatar


Jag råkade lägga ut femte kapitlet innan det var klart men nu
har jag fixat det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

23 feb, 2013 10:44

Borttagen

Avatar


denna fanfiction kan bara beskrivas med sju ord:
Supermegafoxydupersupermegaawesome!!!!

23 feb, 2013 10:52

Borttagen

Avatar


Awesome! Bevakar!

23 feb, 2013 11:02

Lunisen
Elev

Avatar


Tack så mycket!!!
Jag har sportlov nu och imorgon ska jag till Järvsö så jag kommer inte kunna skriva.på ett tag!

Hoppas ni orkar vänta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

23 feb, 2013 11:24

Borttagen

Avatar


Ja det gör vi!
Ja bor nära Järvsö..

23 feb, 2013 11:36

Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja det gör vi!
Ja bor nära Järvsö..


Kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

23 feb, 2013 11:38

1 2 3 4 ... 15 16 17

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

Du får inte svara på den här tråden.