Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
11 feb, 2013 20:49 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Zendaya: Hon har inte så kort hår nu, men älskade när det var kort. ♥ Det är super snyggt! Skrivet av Zendaya: Hon har inte så kort hår nu, men älskade när det var kort. ♥ Det är super snyggt! Skrivet av Zendaya: Hon har inte så kort hår nu, men älskade när det var kort. ♥ Det är super snyggt! Va!!! 11 feb, 2013 20:55 |
|
Boba
Elev |
Jag vet inte riktigt vad jag tycker är finast, tycker hon är fin i båda frisyrerna.
11 feb, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag skulle göra VAD SOM HELST för att få hennes hår. Hur i all världen kan man klippa av sånt hår?
11 feb, 2013 21:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar det, hon är riktigt snygg och vacker ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 feb, 2013 21:37 |
|
Tamburlaine
Elev |
För det första, nya? Hon har ju haft den jätte länge redan
Och för det andra, sjukt nice. En kvinna måste vara jätte vacker i ansiktet för att kunna se bra ut med pixie-cut, och hon är ju tydligen alldeles slående O.o Orättvist. Men passar henne väldigt bra! Love it ♥
11 feb, 2013 22:25 |
|
SWEDoven
Elev |
Jag tyckte inte att det var så snyggt...
Harry Potter is my life 12 feb, 2013 09:42 |
|
Erica
Elev |
12 feb, 2013 18:45 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Ja hon är snygg men jag fattar inte varför hon klippte sig?






Mugglarportalen