Pojkvän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en pojkvän. Det tog mig några månader att inse att jag var kär i honom och sen visade det sig att han var kär i mig. Nu har vi varit ihop i fem månader ungefär! Men jag firar inte Alla hjärtans dag. Möjligtvis ska jag spendera dagen med mitt livs andra kärlek - teater! ^^
8 feb, 2013 23:27 |
|
scarhead
Lärare |
well LoonyMe är min valentine bacon and we're a beautiful otp
and we're mentally married but she's a girl so no not a pojkvän 8 feb, 2013 23:27 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Pixie: Varken pojkvän eller kärlek, men så snygg fantastisk och rolig som jag är så har nån säkert en liten hemlig crush på mig!! Jag var ironisk HAHA <///3 Way yo go Pixie ![]() ![]()
8 feb, 2013 23:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Har en sambo som jag älskar väldigt mkt
8 feb, 2013 23:53 |
|
Oskan
Elev |
"May the force be equal to mass times acceleration" 8 feb, 2013 23:53 |
|
Celebikai
Elev |
8 feb, 2013 23:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen