Villket elevhem?
Forum > Harry Potter > Villket elevhem?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny9
Elev |
jag är i Hufflepuff men jag skulle vilja var i gryffindor.
ginny forever:) 3 mar, 2013 19:41 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag blev Gryffindor och jag är en Gryffindorare!
Winter is coming... 4 mar, 2013 09:32 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
4 mar, 2013 11:38 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Magda: Ravenclaw För att det har gått ett år sedan jag blev medlem på Mugglis och gjorde testet, jag hamnade i Hufflepuff och jag kände mig som en Hufflepuff. Men under året har jag förändrats och känt mig mer som en Ravenclaw. Så jag tog bort min användare på Pottermore för att göra en ny (den innan var i Hufflepuff) och då hamnade jag i Ravenclaw. Känner precis likadant!
4 mar, 2013 14:23 |
|
NyTo
Elev |
Ärligt talat har jag ingen skillnad var jag hamnar, bara jag känner mig hemma. det gör jag definitivt i Hufflepuff, men jag tror jag skulle stortrivas också i Gryffindor t.ex.
Här på mugglis är alla ändå så härliga och ingen sätter värde på elevhemmet endas, så! ♥
4 mar, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Slytherin
9 mar, 2013 08:00 |
|
Borttagen
|
För ett år sedan var jag en Gryffindor men nu efter alla test jag har gjort är jag tydligen en huffelpuff så jag känner mig som en gryffenpuff
9 mar, 2013 11:15 |
|
Henryeta
Elev |
9 mar, 2013 13:53 |
Forum > Harry Potter > Villket elevhem?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen