Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fick aldrig mitt brev och nu på södag fyller jag 17 men i mina drömar går jag nu sjunde året på hogwards

14 feb, 2013 20:53

Elina Potter
Elev

Avatar


Fick det för ungefär ett halvår sedan. Vart superglad

Go Mugglis!

14 feb, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Jag fick det.

14 feb, 2013 21:04

viktor
Elev

Avatar


Jag fick det

14 feb, 2013 21:06

Ginny00
Elev

Avatar


Ja!
En biljett till en resa i england där vi åkte omkring och tittade på olika ställen som varit med i hpfilmerna. ^^

14 feb, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.


Skrivet av viktor:
Jag fick det


Det fick jag också

14 feb, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Jag fyller 11 i maj , och min andra hp-lover kompis är ett år äldre än mig och fyller i Jan hon säger att hennes är försenat
Edit: LOL!

14 feb, 2013 21:27

Borttagen

Avatar

+1


Jag fick det.
Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år.
Håller tummarna för dig!

14 feb, 2013 21:35

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.
Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år.
Håller tummarna för dig!
Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag!

14 feb, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.
Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år.
Håller tummarna för dig!
Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag!


Tyvärr gör vi inte det, jag gick ut för några år sedan. Men min lillebror går kvar, han är i Ravenclaw, hoppas du träffar honom

14 feb, 2013 21:38

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Du får inte svara på den här tråden.