Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick aldrig mitt brev och nu på södag fyller jag 17 men i mina drömar går jag nu sjunde året på hogwards
14 feb, 2013 20:53 |
|
Elina Potter
Elev |
Fick det för ungefär ett halvår sedan. Vart superglad
Go Mugglis! 14 feb, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Jag fick det.
14 feb, 2013 21:04 |
|
viktor
Elev |
Jag fick det
14 feb, 2013 21:06 |
|
Ginny00
Elev |
Ja!
En biljett till en resa i england där vi åkte omkring och tittade på olika ställen som varit med i hpfilmerna. ^^ 14 feb, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
14 feb, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag fyller 11 i maj , och min andra hp-lover kompis är ett år äldre än mig och fyller i Jan hon säger att hennes är försenat
Edit: LOL! 14 feb, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag fick det.
Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år. Håller tummarna för dig! 14 feb, 2013 21:35 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag! Jag fick det. Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år. Håller tummarna för dig! 14 feb, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag! Jag fick det. Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år. Håller tummarna för dig! Tyvärr gör vi inte det, jag gick ut för några år sedan. Men min lillebror går kvar, han är i Ravenclaw, hoppas du träffar honom 14 feb, 2013 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen