Nymåne (Nymphadora Tonks/Remus Lupin)
Forum > Fanfiction > Nymåne (Nymphadora Tonks/Remus Lupin)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Innan jag kommenterar, vill jag bara säga att du inte behöver be om ursäkt. Du måste känna att du har ett liv utanför sajten.
Superbra kapitel! Gissar att det utspelar sig under femte boken, eller något sånt. Är lite osäker. Vill dock att du tänker på att sätta ett komma-tecken efter samtal, om du inte har utropstecken, eller frågetecken. Tänk på det nästa gång. I övrigt bra kapitel. Längtar till nästa. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
14 feb, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Mintygirl89, ska försöka tänka på det! Gamla vanor dör inte så lätt, men någonstans ska man börja. Tack för konstruktiv kritik och uppmuntran!
14 feb, 2013 13:06 |
|
Fanfiction
Elev |
Ojojojojojojoj du Jinx! Du skriver fantastiskt! Du har ett helt underbart språk! Bra att det skall blandas in lite kärlek också, det är så fantastiskt att läsa om! Jag tänkte bara på samma som Mintygirl89 sade, fast det är du ju redan uppmärksammad på. I övrigt är det underbart!
det är okej att inte vara okej 14 feb, 2013 13:14 |
|
Borttagen
|
Åh så mysigt kapitel!
Glad alla hjärtans dag! 14 feb, 2013 13:47 |
|
lily, luna
Elev |
14 feb, 2013 15:17 |
|
Molly Tonks
Elev |
Jättebra kapitel!
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
14 feb, 2013 15:20 |
|
Don'tCallMeNymphadora
Elev |
Jättebra!
You're just as sane as I am. 14 feb, 2013 15:20 |
|
Mintygirl89
Elev |
Jag kom på en till sak jag skulle uppskatta att du tänkte på.
Här i Sverige brukar vi inte skriva mrs, mr och miss med stor bokstav. Det är nog mest i USA och England de skriver med stor bokstav. Men du gör som du vill. Gav dig bara tips. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
14 feb, 2013 15:22 |
|
HedvigWeasley
Elev |
Älskar denna!
1 mar, 2013 19:20 |
|
Don'tCallMeNymphadora
Elev |
skriv mer snart
You're just as sane as I am. 8 mar, 2013 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen