Praktiska trollformler
Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
reparo
Elev |
reparo xD, lumos, nox, alohomora & protego man vet aldrig när en kille kommer för nära xD
Fenix dör, men överlever. 27 jun, 2010 14:17 |
|
dani
Elev |
Smart ju! Man annars är det bara att använda "Accio nyckel!" 27 jun, 2010 15:54 |
|
APELSiiN
Elev |
27 jun, 2010 18:35 |
|
Cyachi
Elev |
Å, det är sant.
Med Accio behöver man aldrig komma ihåg någonting, perfekt om man tappat bort något också. 27 jun, 2010 19:08 |
|
dani
Elev |
Komma ihåg nånting? Om man inte kommer ihåg vad det är man ska använda accio på då? ;D
27 jun, 2010 19:22 |
|
Cyachi
Elev |
Oooj, nu blev jag förvirrad. Vet faktiskt inte vad jag menade.
27 jun, 2010 19:38 |
|
Borttagen
|
Accio tror jag vore rätt bra att kunna...
27 jun, 2010 19:47 |
|
dani
Elev |
Haha, ja, det blir slutsatsen... Men annars, Cyachi, så kan man ju ha en Minnsallt och använda den, om den får röd rök i sig så kan man komma på att det är någonting man glömt och då kanske man kommer på det och använder Accio. Eller? Too risky? Haha, men har iaf kommit på en sak.
Accio : en praktisk trollformel. 27 jun, 2010 20:07 |
|
Cyachi
Elev |
Haha, men man kanske glömmer Minnsallten?
Men nej, jag håller nog med er om att Accio är mest praktisk. 27 jun, 2010 20:10 |
|
Borttagen
|
Håller med Alpha Tauri, vore asskönt att slippa regnimmiga glasögon och plaskiga skor. Reparo och renskrubba känns väldigt praktiska och lat och slarvig som jag är måste jag också säga accio. Aldrig mer leta efter något!
28 jun, 2010 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen