Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Praktiska trollformler

Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
reparo
Elev

Avatar


reparo xD, lumos, nox, alohomora & protego man vet aldrig när en kille kommer för nära xD

Fenix dör, men överlever.

27 jun, 2010 14:17

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
"Alohomora"!
Man behöver aldrig oroa sig för att man glömt nyckeln längre.


Smart ju! Man annars är det bara att använda "Accio nyckel!"

27 jun, 2010 15:54

APELSiiN
Elev

Avatar


^ haha ja :3

och Accio tandborste ! :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

27 jun, 2010 18:35

Cyachi
Elev

Avatar


Å, det är sant.
Med Accio behöver man aldrig komma ihåg någonting, perfekt om man tappat bort något också.

27 jun, 2010 19:08

dani
Elev

Avatar


Komma ihåg nånting? Om man inte kommer ihåg vad det är man ska använda accio på då? ;D

27 jun, 2010 19:22

Cyachi
Elev

Avatar


Oooj, nu blev jag förvirrad. Vet faktiskt inte vad jag menade.

27 jun, 2010 19:38

Borttagen

Avatar


Accio tror jag vore rätt bra att kunna...

27 jun, 2010 19:47

dani
Elev

Avatar


Haha, ja, det blir slutsatsen... Men annars, Cyachi, så kan man ju ha en Minnsallt och använda den, om den får röd rök i sig så kan man komma på att det är någonting man glömt och då kanske man kommer på det och använder Accio. Eller? Too risky? Haha, men har iaf kommit på en sak.

Accio : en praktisk trollformel.

27 jun, 2010 20:07

Cyachi
Elev

Avatar


Haha, men man kanske glömmer Minnsallten?
Men nej, jag håller nog med er om att Accio är mest praktisk.

27 jun, 2010 20:10

Borttagen

Avatar


Håller med Alpha Tauri, vore asskönt att slippa regnimmiga glasögon och plaskiga skor. Reparo och renskrubba känns väldigt praktiska och lat och slarvig som jag är måste jag också säga accio. Aldrig mer leta efter något!

28 jun, 2010 20:51

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Praktiska trollformler

Du får inte svara på den här tråden.